logobalk
Naar de homepage

Door Bas Paternotte   |  13 Augustus 2009 - 12:06  | 158 reacties | Stuur door

Stadsdeelvoorzitter van het Amsterdamse Zeeburg Fatima Elatik (PvdA) heeft zich verslikt op Twitter. Vannacht vergeleek zij Geert Wilders met Adolf Hitler. Spijt heeft ze niet, zo vertelt Elatik tegen HP/De Tijd: “Ik ben een Amsterdamse met haar hart op de tong en beide benen op de grond.”

Elatik was vannacht in discussie met iemand op Twitter over de Kamervragen die de PVV gesteld heeft over de kosten van allochtonen.

Ze tweette: “Ze willen ook al onderzoeken hoeveel moslims er jaarlijks bijkomen. Nog ff en ze gaan onze dna analyseren om aan te tonen dat we niet deugen. Volgens mij was er een andere politicus in Europa zo'n 60 jr geleden die dat ook deed bij n ander semitisch volk.” En toen was het zover, de naam Adolf Hitler vloeide uit het toetsenbord van de PvdA-politica.

Eén ding pleit wel voor Elatik. In tegenstelling tot VVD-Kamerlid Arend-Jan Boekestijn probeert ze niet de tweets krampachtig te verwijderen.

HP/De Tijd sprak Elatik vanmorgen. “Eerst wil ik dit zeggen: ik vergelijk beleid en geen personen. Ik weet wat ik heb opgeschreven, en het mag ook wel een keertje gezegd worden. We doen net of we de geschiedenis vergeten. Het type beleid dat de PVV voorstaat, ik word daar bang van. Wilders is een semitisch volk aan het wegzetten. Hij is alleen maar problemen aan het benoemen en piekmomenten in de pers aan het zoeken om te bitchen en te zeiken. Het beleid dat de PVV wil voeren lijkt op dat van nazi-Duitsland. Wat Wilders roept vind ik antisemitisme. Iemand moet een keer zeggen dat dit gewoon niet kan. Wat is zijn volgende plan, geboortebeperking voor moslims? Met wat voor oplossingen is de PVV gekomen de afgelopen jaren? Wat voor gereedschap hebben ze mij als lokaal bestuurder gegeven? Niets! Ik word daar schijtziek van. Iedereen is bang om dat te zeggen maar ik niet. Ik ben een Amsterdamse met haar hart op de tong en beide benen op de grond.”

Elatik was vannacht in discussie met iemand op Twitter over de Kamervragen die de PVV gesteld heeft over de kosten van allochtonen.

Ze tweette: “Ze willen ook al onderzoeken hoeveel moslims er jaarlijks bijkomen. Nog ff en ze gaan onze dna analyseren om aan te tonen dat we niet deugen. Volgens mij was er een andere politicus in Europa zo'n 60 jr geleden die dat ook deed bij n ander semitisch volk.” En toen was het zover, de naam Adolf Hitler vloeide uit het toetsenbord van de PvdA-politica.

Eén ding pleit wel voor Elatik. In tegenstelling tot VVD-Kamerlid Arend-Jan Boekestijn probeert ze niet de tweets krampachtig te verwijderen.

HP/De Tijd sprak Elatik vanmorgen. “Eerst wil ik dit zeggen: ik vergelijk beleid en geen personen. Ik weet wat ik heb opgeschreven, en het mag ook wel een keertje gezegd worden. We doen net of we de geschiedenis vergeten. Het type beleid dat de PVV voorstaat, ik word daar bang van. Wilders is een semitisch volk aan het wegzetten. Hij is alleen maar problemen aan het benoemen en piekmomenten in de pers aan het zoeken om te bitchen en te zeiken. Het beleid dat de PVV wil voeren lijkt op dat van nazi-Duitsland. Wat Wilders roept vind ik antisemitisme. Iemand moet een keer zeggen dat dit gewoon niet kan. Wat is zijn volgende plan, geboortebeperking voor moslims? Met wat voor oplossingen is de PVV gekomen de afgelopen jaren? Wat voor gereedschap hebben ze mij als lokaal bestuurder gegeven? Niets! Ik word daar schijtziek van. Iedereen is bang om dat te zeggen maar ik niet. Ik ben een Amsterdamse met haar hart op de tong en beide benen op de grond.”

oud nieuws, dit artikel stond met screendumps vanmorgen al op buurtleven.nl Kale Krijger (URL) - 13-08-’09 13:01

Jammer dat er politici zijn die van binnen en van buiten asymmetrisch zijn. topsporter (E-mail) - 13-08-’09 13:12

Een diepe buiging voor Fatima. Eindelijk iemand die die enge man van een Wilders durft aan te pakken. You go girl! Bertje Graancirkel - 13-08-’09 13:14

Ja, Wilders met Hitler vergelijken is echt een striemend argument, dat doet het debat heel veel goed. (/PvdA-modus) Bert Brussen (E-mail) (URL) - 13-08-’09 13:26

Wilders Hitler? Fatima is lelijk! ZO! PAK AAN!
Argumenteren kunnen we allemaal... Bert Brussen (E-mail) (URL) - 13-08-’09 13:41

Mohammed was een kinderverkrachter, vrouwenverkrachter, moordenaar, slavendrijver, roverhoofdman, psychopaat, leugenaar, verdragsbreker, perverseling en oorlogshitser van de buitencategorie.

En 'allah' bestaat niet en islam betekent onderdrukking, terreur en supremacisme.

ISLAM EN DE NAZIS WAREN BONDGENOTEN TUSSEN 1933 EN 1945

toen: joden/nazis

nu: joden/moslims Mark (E-mail) - 13-08-’09 13:42

bert brussen,

dat slaat nergens op wat je hier zit te vertellen, dit heet haatzaaien, ik - 13-08-’09 13:43

@ik: Els Lucas is al gebeld! Bert Brussen (E-mail) (URL) - 13-08-’09 13:56

Wat Fatima niet snapt is dat ze het debat over Wilders op deze manier vermoordt. Hier valt niet tegenop te redeneren. Bovendien is het kwetsend ten opzichte van de (familie van de) slachtoffers van de jodenvervolging. Kees ten D. - 13-08-’09 13:56

Fatima heeft gelijk. "Er is zelfs aangifte gedaan tegen Geert Wilders wegens deelname aan genocide(http://jdk.lawyers.nl/blog/2009/06/14/genocide-aangifte-balkenende)":http://jdk.lawyers.nl/blog/2009/06/14/genocide-aangifte-balkenende.

Hoe veel duidelijk kan het zijn? Haar PvdA heeft echter wel een boterberg op het hoofd. Jeroen de Kreek (URL) - 13-08-’09 14:01

Dat lag voor de hand Jeroen de Kreek, we wisten inmiddels al dat IEDEREEN schuldig is aan genocide.

Heb je jezelf nou al bij het politiebureau gemeld? Bert Brussen (E-mail) (URL) - 13-08-’09 14:03

@Kale Krijger: ik kijk nooit op Buurtleven.nl. Ben blij dat ik het bericht hier heb kunnen lezen.

Wilders aanpakken? Prima. Maar door dit soort populistische onzin te roepen doet Fatima precies hetzelfde als Geert. Jaap (E-mail) - 13-08-’09 14:04

Die Fatima mag wel een legertje beveiligers inhuren. Wat een poeha. Dat krijg je er nou van als je voortijdig de school verlaat. Omhooggediscrimineerd dom gansje.
OM, wakker worden, werk aan de winkel. smeagol (E-mail) - 13-08-’09 14:06

wat zijn mensen toch hoogmoedig, zou eerst eens in de spiegel kijken, bert brussen, voor je een ander loopt te veroordelen. ik - 13-08-’09 14:16

@ik: wat? Is Els Lucas inhuren nu ook al te hoogmoedig? Bert Brussen (E-mail) (URL) - 13-08-’09 14:20

*Fatima Elatik is een domme omhoog gevallen pvda-excuustruus.*
Zij denkt dat moslims te herkennen zijn aan hun DNA en dat moslim een ras is.
Deze *rat* die toneelstukken deed verbieden zegt in feite dat Wilders gelijk is aan Hitler. Als dit geen *haatzaaien* is weet ik het niet meer.
Ik denk echter niet dat dit mormel óók 's ochtends van haar bed wordt gelicht door justitie, zoals dat wel gebeurt wanneer je als autochtone Nederlander een tekeningetje maakt. Willem - 13-08-’09 14:26

Eindelijk iemand die het hard op durft te zeggen...toppie..En dan gelijk zie je dat heel Nederland op de kop staat..hypocrisie en onderbuik gevoelens zijn weer zichtbaar... Rachid el Otmani - 13-08-’09 14:26

als je eens naar de basis zou gaan, iedereen is gelijk of je nu wil of niet, mocht je daar moeite mee hebben kruip lekker in een hol, je kan blijven oordelen en oordelen, en bert brussen, ik dacht al dat je het niet zou begrijpen ik - 13-08-’09 14:35

meer dan 20 miljoen dode Russen.
dik 6 miljoen dode Duitsers.
Honderdduizenden dode Amerikanen, Polen, Canadezen, Fransen, Nederlanders, etc., etc.

Last but not least, 6 miljoen dode Joden
(niet dat een beetje muzelmaniak dat nou een probleem vindt... Allahu Akbar, per slot van rekening).

Al met al ongeveer 55 miljoen doden in WO II.
http://www.friedenskooperative.de/ff/ff0..

Ja hoor, Wilders = Hitler, een geweldige vergelijking. Helemaal niet vergezocht...

Mag ik deze tante dan ook een islamonazi noemen? guest (E-mail) - 13-08-’09 15:04

Heeft dit mens enig besef wat er in Mokum is gebeurt destijds? Blijkbaar niet! Ziek mens. Typerend voor de huidige PvdA! boris (E-mail) - 13-08-’09 15:06

@ Bert Brussen: ja Bert, heb mezelf al bij het politiebureau gemeld. Meerdere keren. Vandaar ook die doeltreffende aangifte. Had Fatima ook kunnen doen. Of haar PvdA. In plaats daarvan heeft de PvdA gekozen voor regeren met de terroristen van het CDA en de CU. Fatima heeft Adolf Wilders dus ook een beetje aan haarzelf te danken. Jeroen de Kreek (URL) - 13-08-’09 15:11

Volgens mij is GW tegenstander van geweld en onderdrukking.
De islam-aanhangers hebben met deze practijken gen enkele moeite.
Het beste voor Fatima is, dat zij zo snel moegelijk met levenslange vakantie naar Berberland gaat.
Overigens is het opmerkelijk dat, sinds die lange zwarte man in het grote witte huis in Washington woont;
de Muslims in de wereld een grotere mond hebben laten horen.
Let wel: Ik heb GEEN haat tegen muslims; maar tegen de Islam! Pieter A Meijer - 13-08-’09 15:27

"Ik ben een Amsterdamse met haar hart op de tong en *beide benen op de grond*.”

Je staat NIET met beide benen op de grond als je een theedoek draagt omdat je denkt dat dat moet van je verzonnen godje. Ray (E-mail) - 13-08-’09 16:20

Tja Hitler had het over Untermenschen en de profeet van de moslims heeft het inzake de joden over varkens en apen

Top van de nazi's hadden ook grote belangstelling voor de koran. In Iran kun je heden ten dage zien waarom

Elatik je hebt een verkapte cq verouderde versie van Mein Kampf in huis jaap - 13-08-’09 16:21

Deze "Amsterdamse met haar hart op de tong en beide benen op de grond" draagt de islamitische hoofddoek, dus zo stevig zullen haar beide benen inderdaad niet op de grond staan. Weet deze mevrouw dat de nazi-ideologen grote bewonderaars waren van de islamitische politieke doctrine en zich dus lieten inspireren door de koran? Er loopt een direct ideologisch lijntje van haar profeet naar Hitler en al zijn misdaden zijn dus gerelateerd aan de misdaden van Mohammed. Een totaal afgekloven en domme vergelijking dus waarmee zij zichzelf in de islamitische voet schiet.

Wilders heeft de koran met Mein Kampf vergeleken, omdat de koran wel degelijk haat en ongelijkheid verkondigt. En niet enkel haat en ongelijkheid maar eveneens door Allah gewenste moord en doodslag onder "ongelijken" aan moslims. Dus waarom moet hem de mond worden gesnoerd? Omdat hij ongelijk heeft (wat niet het geval is) of omdat dit figuren zoals deze mevrouw en anderen beter uitkomt? En waarom komt hen dit beter uit? Wat is hun agenda? Hoe kan het blootleggen van haat zaaien in vredesnaam haat zaaien worden genoemd?

Wilders klaagt individuele moslims niet aan maar de perversiteiten van de politieke islam, die hij verafschuwt en die door elk weldenkend mens verafschuwd zouden moeten worden. Wilders verzet zich tegen verdere verspreiding van deze gevaarlijke en fatale ideologie, en gelijk heeft hij. Ik steun hem en figuren zoals deze mevrouw geven mij alleen maar zetjes in de rug om deze steun te continueren. Tanchelijn (E-mail) - 13-08-’09 16:25

Die Fatima heeft wel een héle grote mond. Zij en consorten zijn de oorzaak dat een persoon als Geert Wilders noodzakelijk is. In haar eigen (afkomst)land zou ze zoiets niet hoeven te proberen dan gaat ze gelijk de bak in waar ze in thuis hoort. Truus (URL) - 13-08-’09 16:28

Beide benen op de grond ?
Dat gaat niet samen met geloven, als je in prehistorische absurde barbaarse verhalen geloofd dan moet je toch echt aan het zweven zijn.
Shalom Yerrie - 13-08-’09 16:30

Oja,

en als je dan graag vergelijkt doe het dan goed!

Mein Kampf- States that Germans are the superior race of mankind and that Germany is destined to rule the world , and dominate all other races and nations.

The Q'uran-States that Islam and Muslims are the superiors of mankind and that Islam is divinely mandated to rule the world and dominate all other races, creeds and nations.

...

Mein Kampf-Says that the German State is to have control over every aspect of life. Says all individuals must submit to the State.

The Q'uran-Says that Islam and Sharia is to have control over every aspect of life. Says all individuals must submit to Islam.

...

Mein Kampf-Says that Germans have the duty to claim their divinely appointed place in the world by whatever means necessary. Puts loyalty to the Volk (the race) above all other ethical considerations.

The Q'uran-Says that Muslims have a duty to wage Jihad and to advance Islam's domination over the world (Dar al Islam and Dar al Harb) by any means necessary. Places loyalty to fellow Muslims (Umma) and Islam above all other ethical considerations.

...

Mein Kampf-Mandates that men are superior to women and that women's place should be limited to procreation, the kitchen and the home.

The Q'uran-Mandates that men are superior to women and that women's place should be limited to procreation, the kitchen and the home. (Admittedly, the Q'uran goes quite a bit farther than Mein Kampf on this topic)

...

Mein Kampf-Says that homosexuals are 'race traitors' and should be condemned to death. (Many, in fact were murdered in the concentration camps).

The Q'uran-Says homosexuals are unholy to Allah and should be condemned to death

...

Mein Kampf-Sets out a detailed model for world conquest, including rules for how conquered peoples are to be suppressed and dominated by the German race. States that the wealth, resources and property of subject peoples belongs to Germans by right and the right to life for subject peoples is dependent on Germans. States that
non-Germans have no legal or civil rights.

The Q'uran-Sets out a detailed model for world conquest, including rules for how conquered peoples are to be suppressed and dominated by Muslims. States that the wealth, resources and property of subject peoples belongs to Muslims by right and the right to life for subject peoples is dependent on Muslims. States that non-Muslims have no legal or civil rights. (in truth, a lot of this has its basis in the Hadith and the Sunna, but both derive essentially from what's in the Q'uran, along with all the other aspects of Sharia).

...

Mein Kampf-Divides the world into 'German land' and enemy territory. States that land with Germans living in it or land that once had Germans ruling it rightfully belongs to Germany, and Germany is entitled to get it back by any means necessary.

The Q'uran-Divides the world into 'Dar al Islam' (Muslim ruled land) and enemy territory (Dar al Harb). States that land with Muslims living in it or land that once had Muslims ruling it rightfully belongs to Dar al Islam, and Muslims are entitled to get it back by any means necessary.

...

Mein Kampf-Blames the Jews for society's ills and says that they will be exterminated.

The Q'uran-Blames the Jews for society's ills and says that they will be exterminated. ("On the day of Judgement the rocks and trees will call out 'O Muslim! There is a Jew hiding behind me! Come and slay him!") yerrie - 13-08-’09 16:33

als Wilders = Hitler dan moet hij veel aanhangers hebben onder de moslims want wereldwijd wordt hitler door grote groepen moslims aanbeden. In het Midden OOsten is Mein Kampf vrij verkrijgbaar en doet het nog steeds goed in de verkoopcijfers Dus mevrouw Elastiek hier klopt iets niet jaap (E-mail) - 13-08-’09 16:34

Grappig dat een aanhangster van een fascistische ideologie een partij die opkomt voor de autochtone bevolking uitmaakt voor fascistisch. Als er iets fascistisch is, dan is het wel de islam met haar onverdraagzamheid en haar endlösung gedachte t.o.v. niet islamieten om zo maar een fascistische term te gebruiken. Ba, wat een verschrikkelijke partij is de pvda geworden. Gilgamesj - 13-08-’09 16:36

Hier zal Wouter Boslim blij mee zijn.
Wat een topbestuurders heeft Amsterdam, Cohen Rozemarijnthee, Marcouch de Homoliefhebber, Welten de Politiemoskee, Smit de Autochtonendiender en Fatima de Toneelstukverbiedster.
Elatik is geen Amsterdamse en zal dat nooit worden, het is een omhooggevallen domme gans die omdat ze vrouw is en kopvoddendrager door de PvdAchterlijkheid in het stadsbestuur is gekozen. Zeg me waty iemand zegt en ik zeg U wie U bent. U bent niet veel Viezerik Elatik. Jaan Krats - 13-08-’09 16:37

Waar is de tijd toch gebleven dat het maken van een Godwin een punt achter iemands politieke carriëre zette? Godwin - 13-08-’09 16:38

Hier is toch niets mis mee? Ik vergelijk alla ook altijd met Hitler en die hebben toch echt meer overeenkomsten. Mw. de Vries (E-mail) - 13-08-’09 16:38

Eingenlijk is ze dus geen haar beter dan Wilders want zij vergelijkt hem met Hitler. Wilders doet het andersom ook met hun Jullie zijn beide net zo erg! proxydude (E-mail) (URL) - 13-08-’09 16:46

Het einde van de PVDA is zeer nabij. Quatzlquotl (E-mail) - 13-08-’09 16:49

Het is schitterend de schizofrene reacties van de PvdA te horen, aan de ene kant goedkope-wijn-drinkende grachtengordel-intellectuelen en aan de islamitische onderlaag van de bevolking! Ik ben benieuwd hoe lang Jackyll het nog met Hyde uit houdt! Leonard - 13-08-’09 16:50

Als je zo lelijk als deze Fatima bent , moet je verplicht een burka dragen! Bovendien heeft ze de hersens van een geit. bertjoh (E-mail) - 13-08-’09 16:52

Als je zo lelijk als deze Fatima bent , moet je verplicht een burka dragen! Bovendien heeft ze de hersens van een geit.
bertjoh (E-mail) - 13-08-’09 16:52

Be
rtjoh,
_Wilt u alstublieft de geiten niet beledigen?_ Willem van Buuren - 13-08-’09 17:11

echte amsterdams zijn niet zo in de ban van een boekie uit het jaar 700 dat ze zich nu nog aanpassen qua kleding. Echte amsterdamse houden niet van minaretten in het staatbeeld. dercks - 13-08-’09 17:19

Door deze opmerking van haar, komen de minderheden als ' groep' in Nederland weer dom over... Er zijn toch wel slimmere allochtone meiden dan Elatik hoop ik ? Jan (E-mail) - 13-08-’09 17:19

Het is wel grappig wat hier gebeurt. De pot verwijt de ketel dat zij zwart ziet. Het is jammer dat deze ras Amsterdammer meer tong heeft dan hersens. Ik weet nog de verhalen die mijn ouder vertelden dat in Amsterdam de joden werden weggevoerd om nooit meer terug te komen. Dat kwam door Hitler. Die had iets tegen Joden. Net als de Heilige Profeet Mohammed (Vrede zij met Hem) die wil ook dat de joden de strot wordt afgesneden. Dat verzin ik niet, dat staat in de koran, de Heilige Koran. Het boek van de Heilige Profeet Mohammed waar Stadsdeelvoorzitter van het Amsterdamse Zeeburg Fatima Elatik zo veel van houdt. In haar geliefde Heilige Koran staat hoe de stenen zullen spreken op de jongste dag, en dat de moslims dan die joden die achter die stenen verborgen zitten moeten neerslaan.

Prachtig zoveel ontkenning en zoveel onkunde over de islam bij een ras Amsterdammer, en nog wel een voorzitter van een stadsdeel! Nou, die moet nodig eens een bijlesje hebben wat Hitler gedaan heeft en wat de Heilige Profeet Mohammed (Vrede zij met Hem) wil doen met de joden. Kom dan nog maar eens terug met je vrome (hypocriete) boodschap en je. Als jij een volgeling wil zijn van Mohammed (Vrede zij met Hem) dan ben je net als concentratiekamp bewaakster Ilse Koch die lampenkapjes maakte van mensenhuiden. Misschien kun jij wel hoofddoekjes laten maken van gestroopte joden. Het is maar een grappig ideetje, maar het is beter dan je eerst nadenkt voordat je een stomme uitspraak doet.
In deze oorlog is de PvdA net zo fout als de NSB in de vorige. vanhetgoor - 13-08-’09 17:22

Het lijkt er op dat twitter volwassen wordt, zelfs Godwin's Law is er nu op van toepassing.
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_la.. Martin - 13-08-’09 17:34

Waar 1400 jaar incest, in navolging van de profeet, toe leidt is weer in geuren en kleuren te 'bewonderen' in de A'dam PvdA. boris (E-mail) - 13-08-’09 17:36

De islam vertegenwoordigd het nazigedachtengoed. Tegen vrouwen tegen homo's tegen joden, tegen alles wat anders is dan wat gangbaar is in het islamisme. Want daar hebben we het over, een politiek economisch sociaal stelsel. Wilders verspreidt dit gedachtengoed absoluut niet. Laat die domme elatik nou maar opkrassen! Adriaan - 13-08-’09 17:38

Hoe kan zij nou wilders met Hitler vergelijken als ze zelf een moslima is. laten we wel ijn de denkbeelden van de moslims en de islam komen wel heel erg veel overeen met de denkbeelden van het fascisme.

Een paar vergelijkingen: Hitler hate Joden, dat doet de islam ook de koran roept zelf op tot het doden van joden daar waar je ze tegen komt, of ze moeten je betalen dan mag je ze laten leven, Hitler maakte ze gewoon kapot.

Hitler hield niet van anders denkende, dat is exact ook zo met de Islam, Hitler wilde wereld dominantie, dat wil de Islam ook, Hitler dwong zijn denkbeelden op aan iedereen met geweld, dat doen moslims ook. Vrouwen hadden in Hitlers wereld niets te vertellen, het zelfde met de islam.

Het is ook een histories feit dat veel islamitische landen aan de kant van Hitler stonden.

En dan durft zij de vergelijking tussen Wilders en Hitler in de mond te nemen? ik zou zeggen ga terug naar school want blijkbaar heb snap je de tweede wereld oorlog nog niet helemaal. Dave (E-mail) - 13-08-’09 17:39

vanhetgoor 13-08-09 17:34

Prachtig je reactie ko - 13-08-’09 17:41

Dat ze eerst maar eens naar hij eigen geloof kijkt want de islam heeft veel overeenkomsten met de nazi's. Jansen - 13-08-’09 17:46

Ik raad jullie allemaal aan eens twee weken vakantie te nemen, uit te rusten, enige tijd te besteden aan spirituele en rationele contemplatie en vooral geen onzinnige en domme dingen op internet te spuien.

En lees het boek 'In de schaduwen van morgen' van J. Huizinga eens.

Wat mis ik Pim Fortuyn toch als ik dit soort reacties lees. Met hem hadden we die idioot van een Wilders en zijn volgelingen tenminste nooit gekregen. Bas van der Veen - 13-08-’09 17:51

Faatje heeft een gaatje..............in haar hoofd.
Wilders noemde haar vandaag...EEN SUPERDOMME GANS"......Daar sta ik nou helemaal achter..... Adriaan - 13-08-’09 17:58

Fatima fuck off lelijk klote wijf.Donder op naar je eige klote land.Want ik laat me als pvv kiezer niet voor nazi uit maken stom achterlijk wijf. Gerards (E-mail) - 13-08-’09 18:02

Ze heeft helemaal gelijk!!

Wim Heitinga Wim Heitinga (E-mail) - 13-08-’09 18:18

een domme opmerking van een iets meer bekende en democratisch gekozen nederlander met een discussie met bedenkelijke inhoud die loskomt, neigt toch naar de constatering dat kennelijk in elke nederlander, ongeacht bouwjaar, herkomst en religie de neiging tot verzuiling diep zit verborgen, waar men aan de oppervlakte (in ieder geval economische) integratie roept. dergelijke domme opmerkingen in combinatie met een dergelijke even minder inhoudelijke discusie werkt polarisatie in de hand. van polarisatie is het een kleine stap naar isolatie, van isolatie naar ......... Het verleden heeft aangetoond dat dat voor welke kant men binnen het politieke spectrum zit dan ook, een democratie als nederland onwaardig is. Dubb (E-mail) - 13-08-’09 18:23

Moslims zijn geen volk, het is een religie. Laat staan dat het een semitisch volk is (dat zijn de Arabieren). Frederik - 13-08-’09 18:43

Fatima Elatik - 13-08-’09 18:17 kan nooit zo schandalig zijn dan wat je zelf hebt gezegd gisteren.Want ik laat me door niemand voor nazi uit maken. gerards (E-mail) - 13-08-’09 18:49

En ja ik heb ook het hart op de tong dat mag ook want ik zit niet in de politiek jij wel.Ja ik heb hier ook teveel geschreven.Maar jij Fatima Elatik weet verdomd goed dat als jij zegt dat wilders hitler is dat dat grote gevolgen kan hebben.Dus als je een beetje verstand hebt trek je die woorden terug.Want niemand zit te wachten op een semi burgeroorlog. gerards (E-mail) - 13-08-’09 18:56

Deze domme gans zat in 2000 ook al eens compleet fout ten opzichte van Theo van Gogh. Hoewel hij haar meerdere malen en uiterst vriendelijk uitnodigde tot discussie en debat kwam zij nooit over de brug. Ze verstopte zich maar achter de vleugels van de PvdA in Amsterdam. En ze doet het gewoon weer en ze komt er als Dolores Onnozel wel weer mee weg. Dat zo iemand überhaupt een bestuurlijke functie krijgt van de PvdA geeft goed aan hoe stom het is om op die partij te stemmen. Om de zaak met TvG na te lezen, hij heeft het compleet opgenomen in zijn verzamelde columns. Jan Willem - 13-08-’09 18:56

Ik neem mijn scheldwoorden terug maar ik blijf het zeer dom vinden wat Fatima Elatik gisteren heeft geschreven.Want ik ben een pvv kiezer maar heb absoluut niks met hitler.Voel me dan ook beledigd en boos. gerards (E-mail) - 13-08-’09 19:10

Niet zo huilie huilie doen! Nederlanders zijn geen moslim die zijn atheist of christen! oeps! jij dus geen amsterdammer, die hebben geen hoofddoek! SNOS (E-mail) - 13-08-’09 19:18

Mevr. Elatik roept maar wat, wie de klok wil luiden moet wel weten waar de klepel hangt als zij zegt dat Wilders een synonoiem voor Hitler is zal ze dat zeer sterk uiteen moeten zetten!anders is het gewoon smaad richting Wilders!
De PVV neergezet als NSDAP ok wie speelt daarbinnen dan de rol van SA??? En mevrouw leg uit dan waar is die SS afdeling???
Ik zie toch meer overeenkomsten in de huidige straatterroristen, en daarbovenop de daadwerkelijke volledig getrainde/geindoctrineerde terroristen allen roepende in naam van A.... Willem - 13-08-’09 19:30

Willem, die 'straatterroristen' komen ongeveer net zo vaak in de moskee, als de gemiddelde Nederlandse christen in de kerk (Lees: niet, of 1 keer met een feestdag).

Laten we niet groepen mensen op een grote hoop gaan gooien alsjeblieft.

Alsof het je door religie ingegeven wordt om op een scootertje oude omatjes te beroven. Bas - 13-08-’09 19:40

Tja jammer Fatima dat ook jij (hoewel je nog redelijk jong bent) ook al de fout maakt die de gevestigde ouderwetse linksmenschen maken: niet met inhoudelijke argumenten komen, maar met kwetsende, vernederende opmerkingen komen over een politicus.
Ik vind dit best dom van je. Zijn er nog steeds geen linksmenschen die inhóudelijke argumenten hebben?
.
Verder bevat je vergelijking een heel aantal fouten. Een belangrijke is dat moslim geen ras is, je hebt indonesische, pakistaanse, amerikaanse, afrikaanse moslims.
Verder waren in de wo-2 de groot mufti en Hitler dikke vriendjes.
enz. Paul Pot - 13-08-’09 19:41

Hier 2 foto's die je vergelijking ontkrachten:

http://blogsimages.skynet.be/images_v2/0..
http://www.likud.nl/mufti-ss.jpg Paul Pot - 13-08-’09 19:45

Fatima Elatik een inteelt product haar ouders zijn volle neef en nicht,daarom haar domme uitspraak. ko - 13-08-’09 19:47

_"Theo van Gogh had niets in te brengen tegen mijn haarzuivere argumenten! Dus, Jan Willem, je loopt uit je nek te l*llen.
mvg,
Fatima Elatik"_

Beetje fascistisch om over de rug van een dood (want vermoord) persoon nog je gelijk te willen halen! Deze PvdA-dame wilde toch ook allerlei boeken verbranden en toneelstukken verbieden? Weet ze wel hoeveel CO2 uitstoot dat geeft en hoeveel gelijkenis met de NSDAP? Eagle (E-mail) (URL) - 13-08-’09 19:48

De Partij van de Arbeid werd op 9 februari 1946 opgericht als voortzetting van de vooroorlogse Sociaal Democratische Arbeiders Partij (SDAP) Klinkt bekend in de oren, niet?


Stel er wordt een politieke partij opgericht die zichzelf socialistisch noemt en in haar programma heeft staan dat de staat de plicht heeft ervoor te zorgen dat alle burgers in hun levensonderhoud kunnen voorzien of door de staat worden onderhouden.

In andere programmapunten belooft de partij: uitbreiding van sociale voorzieningen; goede gezondheidszorg en dito onderwijs die toegankelijk zijn voor iedereen; onteigening van grond ter voorkoming dat particulieren ermee speculeren; nationalisatie van bedrijven die een monopolie hebben en winstdeling bij grote bedrijven.

Dertien jaar later komt de partij aan de macht. Ze heeft haar ideologische veren niet afgeschud; het programma is al die tijd onveranderd gebleven en wordt voortvarend uitgevoerd. Een echte linkse partij, zou je toch zeggen
http://www.meervrijheid.nl/?pagina=1199 seven - 13-08-’09 19:49

'Onderlaag' van de bevolking van internet weren? Wat is dat nu weer? Fatima, je moet nog een hoop leren.. Enne wie, of wat, bedoel je eigenlijk precies? ongrijpbaar (E-mail) - 13-08-’09 19:50

De Nationaalsocialistische Duitse Arbeiderspartij NSDAP of
Sociaal Democratische Arbeiders Partij (SDAP) voorloper PvdA.. qua naam en filosofie hebben ze iig meer gemeen. http://mises.org/books/TRTS/

" Zó sociaal was Hitler. Hij voerde het solidaire, sociaal rechtvaardige beleid waar de huidige sociaal-democraten slechts van kunnen dromen.

De vraag is natuurlijk: hoe kon Hitler dat allemaal betalen? Nu, de 31% daling van de kosten van sociale zekerheid in 1942 verraadt het al. In dat jaar werd de onteigening van de rechten van Joden op sociale zekerheid boekhoudkundig verwerkt.

Hitler’s verzorgingsstaat werd betaald door de diefstal van het vermogen van Joden. Eerst in Duitsland, en later in de bezette gebieden. Zes miljoen mensen werden eerst bestolen, en vervolgens gedwongen om voor niets te werken. Pas als Hitler’s socialisten niets meer aan hen konden verdienen, werden ze vermoord.

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pa.. (in vier delen, vervolg staat telkens onder aan het artikel..) seven - 13-08-’09 19:51

Bas - 13-08-’09 19:40
Het gaat om de terreur(vanuit een bepaalde groep met bepaalde filosofieen) niet om de individuele incidenten, daarom is die gelijkenis in dit opzicht wel treffend Willem - 13-08-’09 19:55

Een internet verbinding voor de onderlaag van de bevolking moet gewoon verboden worden. Wat een schandalige uitlatingen worden hier neergezet.
Fatima Elatik - 13-08-’09 18:17

Wat doe jij dan met een internetverbinding? seven - 13-08-’09 20:00

_Alsof het je door religie ingegeven wordt om op een scootertje oude omatjes te beroven.
Bas - 13-08-’09 19:40 _

Dat is het ook, proleet Mohammed (varkensvlees zij met hem) was een notoire roverhoofdman en dief die regelmatig handelskaravanen overviel als hij weer eens centjes nodig had. Mark (E-mail) - 13-08-’09 20:00

Heeeeeel slim Fatima !!! Dat zal de PvdA goed doen! Houdt er alvast rekening mee dat jij na de verkiezingen een baantje kan gaan zoeken want terugkeren in de politiek kun je vergeten. Peter Paul (E-mail) - 13-08-’09 20:01

Onderzoek van Beer is wellicht nog interessanter onderzoek uit 2007 gebaseerd op de cijfers tot 2006 toen oa ten tijden van Verdonk de immigratie sterk afnam en er over het algemeen steeds minder immigratie was. Dat het daarna nadat het kabinet viel weer zou stijgen tegen de toenmalige trend in had Beer niet voorzien.

(fig 2 tot 2006 http://depot.knaw.nl/5/1/demos-23-09-deb..
Zelfs op basis van die achterhaalde cijfers die gebaseerd werden op een dalende trend qua immigratie en dus totaal lager was dan nu de realiteit is qua immigratie was er al een stijging tot 24,4 % van het aantal moslims in 2050 mogelijk. Senario 3 Sterke stijging Pagina 4 en 5
(Is wel een worst case senario) seven - 13-08-’09 20:03

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/1..
Nederland december 2000

De opvoering van het muziektheaterstuk Aïsja en de vrouwen van Medina door het Onafhankelijk Toneel in Rotterdam is afgelast. Een aantal Marokkaanse acteurs en muzikanten trokken zich terug na schriftelijke en mondelinge bedreigingen door fanatieke moslims. Ook een fax van een in Nederland verblijvende Marokkaanse journalist zou een rol hebben gespeeld.
Het Amsterdamse *PvdA deelraadslid Fatima Elatik *pleit voor van een verbod op de opvoering van de musical in de Volkskrant: ‘Want de vrijheid van mening is in Nederland te ver doorgeschoten en wordt vaak misbruikt. Het wordt gezien als een vanzelfsprekendheid en een vlag waaronder je alles kunt zeggen, vooral over godsdienst. (….). Ik weet niet zo zeker of het afgelasten van dat theaterstuk over de vrouw van Mohammed in Rotterdam onterecht is. Als grote groepen mensen dat als kwetsend ervaren, is het ook moedig het niet te doen.‘

*PvdA wordt wakker!* Eagle - 13-08-’09 20:04

By 2007, The Economist had declared that "a good rule in most discussions is that the first person to call the other a Nazi automatically loses the argument." http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_la.. seven - 13-08-’09 20:06

Ik snap niet dat de pvda zoveel buitenlanders op machtsposities laat zitten. Door uitspraken geven ze een certificaat van onvermogen af, verder hebben ze nog niets voorelkaar gekregen behalve voor de eigen familie, ze zaaien haat tegen degenen die er voor zorgen dat ze zonder te werken een riant leven leiden en last but not least zorgt zij er voor dat de geschiedenis verdraait wordt!
Weg met de pvda en haar incompetente leiding (jammer he maar ik discrimineer niet) Kobus Kwak - 13-08-’09 20:10

"Nog ff en ze gaan onze dna analyseren om aan te tonen dat we niet deugen."

lijkt me overbodig, moslims deugen niet. Punt. dropje (E-mail) - 13-08-’09 20:12

Ongelovelijk stom wijf, maar ja, wat verwacht je dan ook van een hoofddoekjesmokkel. schaapje - 13-08-’09 20:36

Het zou haar sieren als ze zich met haar eigen zooi gaat bemoeien.
Dit soort vergelijkingen gaat veel te ver en is verwerpelijk.
Tenslotte valt ze een groot deel van ons aan die het met Geert eens zijn, dus oprotten met dit mens. ali hakbar - 13-08-’09 20:40

mvr elastiek

indien u in al uw wijsheid denkt dat je de religie(moslim) uit DBA kunt halen, dan vraag ik mij af wat voor onderwijs u genoten heeft en behoort u voor mij tot de onderlaag met uw dom haatzaaiend getwitter en bent u de eertse die internet ontnomen dient te worden jaap (E-mail) - 13-08-’09 20:41

Grappig dat juist de moslims in Nederland tot de onderste laag van de bevolking behoren, en laat nou net veel Wilders stemmers hoog opgeleid zijn. Dus voor wie je nou eigenlijk internet verbieden gans?? Oja, diezelfde haarzuivere argumenten die gelovigen altijd aanvoeren om hun geloof te bewijzen zeker? Hou je zelf toch niet voor de gek. Pieterrr - 13-08-’09 20:46

Goed gedaan Fatima Elatik. Lekker door blijven gaan met Geert Wilders met Hitler te vergelijken. Zal de PvdA(fbraak) veel goed doen.
Ik zie alweer uit naar de volgende domme uitlating. BEZORGD (E-mail) - 13-08-’09 21:12

Mensen die een discussie niet kunnen winnen halen altijd de 2e wereldoorlog erbij. P.Fortuyn (E-mail) - 13-08-’09 21:53

Iek ben Wim Geitinga en iek wil er wel lafjes tegen aanhang die Fatima mag gen varksvlees heb. Wim Heitinga (E-mail) - 13-08-’09 22:16

Beste Fatima Elatik,

Deze oude 'linkse truc' werkt nog steeds... daarom helpen wij wij u nog een handje met onze 'leerzame woordenlijst voor de Politiek correcte medemens'. Nederlanders hebben namelijk een oorlogstrauma en uw zorgvuldig gekozen woorden 'slaan in als een bom' ( om het toch maar even symbolisch te zeggen ). Veel sterkte verder met benoemen, vergelijken en verbanden leggen!

Wij Nederlanders doorzien uw PvdA trucendoos niet, sorry... Geuzenberaad (URL) - 13-08-’09 22:37

Lekker hè, dat Twitter? Zo zie je nog eens wat voor vlees je in de kuip hebt. Nou Fatima, pak je spullen maar, want Woutert kan deze lamme luizenstreek niet zomaar laten passeren. Je tijd is gekomen meid, je krijgt de wind van voren en je hoofddoekje gaat het niet redden. Ciao ciao!
Ohhja, lees Theo nog effe na en kom dan eens terug met wat van die haarzuivere argumenten van je!
http://www.degezonderoker.nl/stuk21-20.h.. Thijs - 13-08-’09 23:24

Fatima Elatik, weet je dat er moslims zijn die de daden van Hitler proberen goed te praten? En dat er moslims zijn die anti-semitisch zijn?
Je vind ze op deze moslim-site.

http://www.radioislam.net/nederlands/ned..

Wellicht is het beter om eerst eens naar de mede-moslims gaat kijken, i.p.v. om een democratisch gekozen politicus te vergelijken met Hitler, vind je ook niet? Paul Pot - 13-08-’09 23:50

Wilders met Hitler vergelijken is gewoon te makkelijk en is typisch voor jullie volk. Net zoals het voor ons heel makkelijk is om te zeggen dat jullie allemaal luie uitkeringtrekkers met hoofdoeken zijn, maar zodra we dat zeggen is het opeens beledigend en discriminerend.

Lekker met 2 maten meten, daar is de Nederlandse politiek heel erg goed in. Tijd dat Wilders daar eens wat opruiming gaat houden. Count von Cunt - 14-08-’09 00:04

Elatik mag dan zelf 'het hart op de tong hebben', in 2001 pleitte ze wel voor verbod op de opvoering van het toneelstuk _Aïsja en de vrouwen van Medina_ door het Onafhankelijk Toneel in Rotterdam.
Zie: http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/1.. webmaster Nieuw Religieus Peil (URL) - 14-08-’09 00:36

in ieder geval geval ben je geen sociaal democrate. de sociaal democratie zal zich herstellen in een nieuwe beweging, als de pvda er niet meer is. gewoon weggestemd. wat weet jij fatima, van drees. van de socialisten, die gestreden hebben voor de rechten van de arbeiders.beste fatima, jou zijden kussentje zal opeens een keer verdwenen zijn. dan kun je terug achter het aanrecht.in de echte sociaal democratie zijn man en vrouw elkaars gelijke en bevorderen het recht van onze kinderen om zich te ontwikkelen in vrede en vooruitgang en niet in de gedachtgang van stoffige goden en profeten en godenzonen. nora - 14-08-’09 00:53

Kijk ook even naar deze :

http://thewestistheverybest.punt.nl/

Het wordt hoog tijd dat deze islamitische doos uit de Nederlandse politiek verwijderd wordt.
En dan durft ze ook nog te beweren dat ze Amsterdamse is.
Ze is net zo Amsterdams als de kamelen die in Artis geboren zijn. Johan - 14-08-’09 01:42

Geachte mevrouw Elatik,

het heeft geen enkele zin het gevolg te bestrijden zolang de oorzaak niet is opgelost. Salamie Aleikum (E-mail) - 14-08-’09 02:52

DE eerste schandalige opmerking werd gemaakt door Fatima zelf. Dan kan je er op wachten dat er een soortgelijk antwoord komt...

Boeken verbranden, toneelstukken verbieden, demoniseren, allemaal kenmerken van een dictatoriaal regime, zoals zichtbaar in veel islamitische landen, Noord-Korea en natuurlijk Nazi-Duitsland.
Fatima is dus een duidelijke toekomstige dictator, gelukkig zal ze het nooit zo ver schoppen, want ze heeft zich politiek al behoorlijk gediskwalificeerd met haar uitlatingen over "Aisha" en nu weer deze domme Hitler vergelijking.

Wie wat meer wil weten over de gedachtengang van de moslim, kan eens het in Nederland verboden boek: De Ondergang van Nederland, door de Pakistaan Mohamed Rasoel, lezen.

Verder dank aan Fatima voor deze nieuwe aanslag op de geloofwaardigheid van de PvdA, een partij die zo snel mogelijk dient te verdwinen!

ivo Ivo - 14-08-’09 06:21

De Ondergang van Nederland is gewoon bij bol.com te bestellen en hier online te lezen:
http://www.uitkijk.net/docs/De%20Onderga.. Thijs - 14-08-’09 08:09

"Bij een ander Semitisch volk". Sinds wanneer zijn Marokkanen een Semitisch volk? Ik dacht dat ze uit Noord Afrika kwamen en niet uit het Midden-Oosten.
Kan iemand me dan svp uitleggen wat er dan met die spreekkoren tijdens voetbal wedstrijden bedoeld wordt?
Joden en Marokkanen EEN volk? Eef - 14-08-’09 09:04

Het is uitermate triest dat Fatima Elatik niet tegen zichzelf word beschermd.Door veel onzin uit te kramen veroorzaakt deze nitwit veel ellende,niet in de laatste plaats voor haar zelf.We hebben weer een staaltje van absolute leegte gezien.Ga zo door meid je bent een verrijking voor het politieke klimaat in dit land. topsporter (E-mail) - 14-08-’09 09:13

Ga lekker in je eigen land onzin praten.
daaaaaaaaag Gian - 14-08-’09 09:24

Ach ja, de WOII-vergelijkingen. Zeer oneffectief en ongepast. Er is jarenlang en ongecontroleerde immigratie waar later het etiqueten multiculturele samenleving en verrijking zijn opgeplakt. Nu de problemen uit de hand lopen en een politicus deze problemen benoemd, gaat de PVDA krampachtig doen i.p.v. het failliet van de zg. multiculturele samenleving te erkennen. Joop - 14-08-’09 09:34

het is jammer dat de intolerante moslims in Nederland nauwelijks tegengas krijg in de landelijke media (m.n. radio en tv).
Daar heerst nog steeds het dogma dat de multicul een verrijking is voor Nederland. En voor sommige culturen geldt dat ook inderdaad.
Maar het islamitische staatssysteem is m.i. een áchteruitgang, en moet veel meer tegengas krijgen in de diverse actualiteitenprogramma's op tv.
Het lijkt zo te zijn dat de fossiele linkse mensen die daar de touwtjes in handen hebben, maar moeilijk afstand kunnen doen van hun brutaal geclaimde morele superioriteit.
Het dogma van de multicul, is achterhaald, gelukkig zijn veel mensen "van de onderlaag van de bevolking" hier al van doordrongen, omdat er tegenwoordig Internet is.
pvda: op naar de NUL zetels. Paul Pot - 14-08-’09 09:34

"We doen net of we de geschiedenis vergeten. "

Niks "net doen": mevrouw Elatik is de geschiedenis niet alleen vergeten als haar dat zo uitkomt (het proberen te laten verbieden van toneelstukken - is natuurlijk helemaal niet fascistoide, welnee), maar met haar opmerkingen geeft ze in principe aan die geschiedenis of niet te kennen, of er geen iota van te snappen. Maar dat had ze dus eigenlijk al laten zien met die actie omtrent 'Aisha'. Ik krijg de gruwels van deze mevrouw. Dom, en ook nog eens egocentrisch: geschiedenis misbruiken vind ik verwerpelijk. Geschiedenis misbruiken voor je eigen propagandadoeleinden vind ik immoreel. Hoe durf je zo een claim te leggen op het verhaal van onze voorvaderen? Ines van Bokhoven - 14-08-’09 09:41

Ach, die Fatima Elatik (ok PvdA) is niet meer dan een kip zonder kop. En daar van weten wij, hoe die nog kunnen stuip trekken. Snowy - 14-08-’09 10:07

Bijzondere commentaren alhier. Mevrouw heeft natuurlijk gewoon gelijk dat er overeenkomsten zijn tussen de heren Hitler en Wilders als het gaat om stigmatiseren op basis van religie.
In Nederland moet iedereen gewoon lekker kunnen (niet-)geloven wat hij/zij wil en als dat mensen niet aanstaat woont men in een verkeerd land.
Het commentaar van Ines van Bokhoven spreekt over immoraliteit. Ik heb niet de indruk dat Fatima propoganda aan het voeren is - ik denk dat ze wil voorkomen dat we een aantal domme fouten maken.
Hier boven wordt gesproken over "dat we onze geschiedenis niet mogen misbruiken" en wordt de vraag gesteld of Fatima wel weet wat er in Amsterdam is gebeurd.
Ik denk dat ze prima weet dat er in Amsterdam, en heel Nederland, een heel welwillig volkje woonde dat hartstochtelijk onze nieuwe Duitse vrienden heeft geholpen om Joden te deporteren. Daarmee hebben we ons in Nederland behoorlijk onderscheiden. Blijkbaar duur het ongeveer 70 jaar (een mensenleven?) voordat we weer opnieuw kunnen beginnen met mensen te beoordelen op hun geloof. Gerard - 14-08-’09 10:32

Wat een onzin om 1,3 miljard Moslims en 56 Islamitische staten te vergelijken met 16 miljoen toen nog statenloze joden!

Elatik gaat er vanuit dat de autochtonen in dit land zo dom zijn, zo geindoctrineerd door het multiculturele idealisme, dat ze deze vorm van geschiedenis vervalsing klakkeloos accepteren.

Schande! fenris - 14-08-’09 10:34

Hitler stigmatiseerde niet op basis van religie. Katholieke joden werden vergast, tot het jodendom toegetreden 'Ariers' niet.

Verder waren joden een ontzettend kleine minderheid, terwijl er meer moslims dan Nederlanders zijn. Meer dan Europeanen zelfs.

Het is schokkend om te lezen dat iemand die eigenlijk in dit land een gast is, zo met ons verleden durft om te springen. fenris - 14-08-’09 10:36

Ze heeft geen fatsoenlijk weerwoord, dus vergelijkt zij hem maar met Adolf Hitler! Goh, waar heb ik dat meer gehoord? Geef nou gewoon eens antwoord op de kritische vragen die gesteld worden mbt de steeds groter wordende moslimsgemeeschap in ons land!!! Verschuil je niet achter zo'n slappe vergelijking!!! Je kan niet ontkennen dat wat Wilders zegt, daar enig kern van waarheid in zit! Maar ja, dat is een waarheid die de zogenaamd gekwetste moslimsziel liever niet wilt horen! En dat geld dus ook voor Fatima E! Kopje thee iemand? Tata - 14-08-’09 10:40

Ik heb 2 dagen geleden deze omhoog gevallen berberbruid een email gestuurd maar helaas kwam er geen antwoord op.......
hier volgt nogeens mijn tekst"(met gedeeltelijke toevoegingen voor deze site)
"Waarom vergelijkt U Wilders met HITLER???
Wilt U dan nooit eens weten WIE en hoeveel personen in uw huis komen bij een uitnodiging?
Tenslotte is de oergroep van de emigranten(Marokkanen Turken),per uitnodiging gekomen,alleen heeft men HUN ten groten dele,het nederlands paspoort gegeven dat was een grove fout van de nederlandse regering!Daardoor konden de allochtonen politische en bestuurlijke activiteiten uitoefenen,dat roept zoals bij U duidelijk te zien is,dubbele loayliteit op. Politische activiteit,door niet nederlanders,had men moeten vermijden nee...verbieden ,als clausule opnemen dat mensen met twee nationaliteiten geen funktie's in de politiek mogen beleggen....DAT is vragen om problemen
Het is weer eens de PvdA die comments heeft,geen wonder dat er zoveel mensen uitstappen,en er niets van de eens zo grote partij overblijft,Het verval begint van binnenuit met leden zoals deze ELATIK...Ik zou kunnen stellen aan hand van de peilingen,dat het verval van de PvdA al ver voort geschreden is!Ik raad Elatik ook aan de namen van tweede wereld-oorlogsfiguren NIET in de hedendaagse miserabele politische situatie te gebruiken.Dat laat nl een visie zien op de geschiedenis die niet klopt...Maar vele allochtonen hebben geen of weinig kennis van geschiedenis,om zo meer van hun islamgeloof,wat een eenrichtingstrend als resultaat heeft!Gelukkig is de vrije meningsuiting ,voor ons burgers nog steeds heilig. Elisa (E-mail) - 14-08-’09 10:53

Die Elatik is zo dom. Een echt islamitisch dom gansje. Zestig jaar geleden was de tweede oorlog al vier jaar voorbij en was Hitler al vier jaar dood.
Elatik is exemplarisch voor heel veel islamieten in ons land. Met haar op een condoom lijkende hoofddoek wil ze ons doen geloven dat de islam een vredelievende religie is. In naam van haar profeet worden er iedere minuut van de dag de vreselijkste dingen uitgehaald. Elatik is geen Amsterdamse met beide benen op de grond. Ze is een immoreel schepsel dat haar gelijk probeert te halen over de rug van de vermoorde Theo. Ze is immoreel omdat ze toneelstukken wil verbieden. Ze is immoreel omdat ze niet in staat is te erkennen dat starheid van denken (de Koran) funest is voor de voortgang van de mensheid in haar geheel. En last but not least: verbieden van internet voor de onderlaag van de samenleving? Is dat een PvdA standpunt? Wat een domme gans is dit toch!! Jieng (E-mail) - 14-08-’09 10:54

vandaag maar weer eens het boek van Theo van Gogh, Allah weet het beter er op nageslagen waarin hij zich meermalen "verheugd" over de domheid van gansje Elatik.
Alles over haar zuivere (teiltje....) motieven is na te lezen op de gezonde roker, o.m.: http://www.degezonderoker.nl/ALEL.html
http://www.degezonderoker.nl/OUDKRK.html
http://www.degezonderoker.nl/FATMA4.html Johrij - 14-08-’09 10:57

@ Gerhard
Het gaat bij de PVV(en vele nederlanders) helemaal niet om het stigmatiseren van een religie....
Het gaat om het beu zijn van het criminele gedrag van de marokkaantjes
Het gedrag van de volwassen allochtonen van het verkwisten onze uitkeringen,het niet betalen van onze zorgpremies de fraude met kindergeld WAO-AOW naar hun vaderlanden..De weerzin tot werken...de drammerij op andere sociale gebieden...Het bedreigen en bespugen van onze hulpdiensten..Het verloederen van onze woonwijken,en last not least het beeld wat zij scheppen met hun satelieten en kledij...Nederland is Nederland niet meer!Van aanpassen willen zij niets weten,integendeel uitspraken zoals van deze Elatik zijn meer regel als toeval...moeten WIJ dat pikken?Nog wel van iemand die hier haar geld mee wil verdienen?NEE duizenmaal NÉÉ Elisa (E-mail) - 14-08-’09 11:02

ik zeg maar zo ik zeg maar Niks.........

Islam =Haat achmed - 14-08-’09 11:33

Elatik heeft haar hart op de tong liggen, zegt ze. Ik had lieveliever dat het gekookt op haar rug hing. Scrutinizer (E-mail) - 14-08-’09 11:59

Jij een Amsterdamse???? Dat mocht je willen. Je hebt werkelijk niets van een Amsterdammer in je.
Je kent je geschiedenis niet eens. Je praat met een valse en gitige tong.

Hans (een rasechte Amsterdam) hans (E-mail) - 14-08-’09 12:09

Iemand vergelijken met Hitler is altijd laakbaar. Het is namelijk een impliciete uitnodiging die persoon uit de weg te ruimen. Deze opmerkingen kunnen worden gezien als aanzetten tot haat en geweld. Het is precies dezelfde strategie die Amerikaanse rechtse opiniemakers en politici gebruiken om gezondheidszorg hervormingen te dwarsbomen. En ook daar zie je nu al het begin van escalatie van geweld. Ook de Amerikaanse pro-abortus dokter George Tiller is dit jaar vermoord, nadat o.a. mensen als Bill O' Reilly hem vergeleken met Hitler. Het is een gevaarlijk pad om te bewandelen. Na de moord op Van Gogh en Fortuyn kan je niet beweren, dat zoiets in Nederland ook kan gebeuren. De PvdA kan niks anders doen dan haar conclusie's trekken en mevrouw Elatik tot de orde roepen. Jan - 14-08-’09 12:25

Wat een onzin hier allemaal! Vredelievend met elkaar omgaan is er niet meer bij... Zal wel een nieuwe mode zijn.. Iedereen haalt er maar linkjes en uitspraken van site's of mensen bij om hun verhaal sterker te doen lijken... we blijven allemaal individuen shalom - 14-08-’09 12:40

Fijn dat Mevrouw Elatik helemaal uit Marokko is gekomen om Meneer Wilders te vertellen wat wel en niet kan in zijn eigen land. Laat Mevrouw Elatik lekker naar Marokko gaan om te vertellen wat haar broeders en zusters wel en niet mogen zeggen, schrijven, tekenen, opvoeren enz, enz, Snoutzer (E-mail) - 14-08-’09 12:43

Met moslims valt niet te praten. De slaven van Allah zijn meesters in het parasitaire argument (jij-bakken, op de man spelen, WO II misbruiken) omdat ze zelf niks te melden hebben.

Dat een sharia-aanhanger als Fatima Elatik (hoofddoek = shariavoorschrift) in een westers land een bestuurlijke functie mag vervullen, is op zich al een bewijs van islamisering, waar de PvdA voor verantwoordelijk is. De historische vriendschap tussen de moslims en de NSDAP (let op de S en de A) is verklaarbaar uit het sociaal-economische programma. Hitler was een socialist. Dit terwijl het partijprogramma van de PVV liberaal is.

Ook in de newspeak zie je die overeenkomst terug: vergelijk het PvdA-jargon (achterbuurt = prachtwijk) met de moslimpropaganda: islam = vrede en, eentje van F. Elastiek, moslims zijn slachtoffer want semitisch.

In Turkije staat Mein Kampf (Kavgam) al jaren op de bestsellerlijst. Daar hoor je moslims, wijselijk, ook nooit over. B.deWit - 14-08-’09 13:23

Terug naar de basis?

Als ze maar weet wie thuis de baas is.. eppo - 14-08-’09 13:34

"geboortebeperking voor moslims?"

Heb ik Wilders nooit horen zeggen en ook nooit iets wat daar ook maar in de verte op lijkt.

Maar ere wie ere toekomt: wat een goede ideeen heeft deze dame! Ed Zuiderwijk (E-mail) - 14-08-’09 13:56

Mw. Elatik

Uw heeft goed geproken. Het zijn uw woorden en dat recht heeft u. Ik hoef het hier niet mee eens te zijn... en daarom hoef ik u hier niet te beledigen. Iedereen is vol van eigen mening en vrije meningsuiting. Maar kennelijk is dat alleen voor de "rasechte" Nederlander. Hoe hij of zij er ook mag uit zien.. Kennelijk blond en blauwe ogen.... en niet een goed ingeburgergde moslima... Nee Nederland is alleen voor de Nederlanders... Hoog NSB gehalte.??? Laat de PVV mensen hier maar lullen. En het internet afspeuren naar links en voor hun ogen "feitjes" over islam nazisme jodendom of wat dan ook. Men probeert met allerlei verzinseltjes u op een ander gedachte te brengen...( jij doet wat wij willen of oprotten)= pure fascisme. shalom - 14-08-’09 14:01

Je zal dit maar zeggen over de PVV!! Wie zaait er nu haat? Maar goed deze mevrouw had ik toch al nooit hoog staan! Kan je zien hoe zielig ze is!! Leve de PVV Hans (URL) - 14-08-’09 14:21

Mevr. Elatik ziet de bui al hangen. Er is nl. al becijferd dat de ongebreidelde import dit jaar al de nederlandse samenleving zo' n 12 miljard Euro, op een totaal van zo 'n 200 miljard. Dan spreken we nog geeneens over de ontwrichting van de nederlandse samenleving die deze immigratie uiteindelijk teweeg heeft gebracht en nog steeds brengt. Zo'n 80% van de gedetineerden zijn van allochtone afkomst, terwijl deze bevolkingsgroep slecht een kleine minderheid van de nederlandse populatie behelst. Deze voortdurende import van allerhande analfabete boeren en boerinnen moet stoppen. De overstap naar een moderne westerse samenleving is gewoon te groot voor deze mensen. Het kost de nederlandse belastingbetaler bakken vol geld zonder enig vooruitzicht op een tastbaar positief resultaat. Strack (E-mail) - 14-08-’09 16:39

@shalom - 14-08-’09 14:01
dat is juist het punt: waarom kan Mw. Elatik niet haar mening/standpunt duidelijk maken zónder andersdenkenden (Wilders in dit geval) te beledigen?
En Mw. Elatik is niet de enige, ze bevind zich in gezelschap van de hele zgn progressieve kliek. Die alleen met aanvallen op de persoon (Wilders) komen, en niet de analyses van Wilders weerleggen met argumenten.(!).
Deze progressieve kliek heeft eerder Fortuyn tot bedenkelijk/niet okay persoon bestempeld, en heeft hier NIETS van geleerd lijkt het. Paul Pot - 14-08-’09 17:09

Wilders zaait angst en tweespalt. We leven in een tijd van economische tegenspoed en onvrede en Wilders schuift de oorzaak af op een groep: de Moslims.

Tja, ik zie ook wel een vergelijking met het Duitsland van de jaren 30. Als Wilders de dingen die hij over de Islam had gezegd over het Jodendom had gezegd dan was hij al lang voor fascist uitgemaakt. (terecht)

Natuurlijk zijn er een hoop verschillen: Wilders blijkt pro-Israelisch en kiest in een smerige oorlog waar twee partijen schuld hebben voor een partij: de Joden. Dat zou Hitler nooit gedaan hebben!

Het enge aan Wilders is dat hij uitgekiend en slim te werk gaat. Hij weet precies hoe hij het gedeelte van het volk dat niet oplossingsgericht denkt (of anders toch wel heel erg op de korte termijn) achter zich krijgt. Hij gaat voorbij aan de nuance en belicht irrelevante zaken zoals de meest aangegeven jongensnaam in de Randstad.

Angst en tweespalt, dat is waar Wilders voor staat! Edward (E-mail) - 14-08-’09 17:24

h1). Blijkbaar duur het ongeveer 70 jaar (een mensenleven?) voordat we weer opnieuw kunnen beginnen met mensen te beoordelen op hun geloof.

Gerard - 14-08-’09 10:32

beste Gerard, dank voor je duit in het zakje. Maar het Joodse volk werd door Hitler niet gehaat wegens hun geloof, maar wegens hun 'ras', etniciteit, hun Jood-zijn: dat heet racisme en anti-semitisme. Een ander de mond willen snoeren heet fascisme en dat is wat Elatik wil en doet. Moslims zijn geen etnische groep dus is Wilders geen racist te noemen, hoogstens een populist of met een beetje goede wil een demagoog. Eagle (URL) - 14-08-’09 17:26

Twee weken terug in zuid-oost Polen op vakantie geweest en Oświęcim bezocht, mevrouw Elatik moet dat ook maar eens doen en zich dan daar in barak 4en5 afvragen of Wilders Hitler is...en zich daar ook afvragen hoe er gedacht wordt in haar heilige boek en/of door haar gelijkgezinde geloofsgenoten over joodse of niet in islam gelovende mensen, een zeer foute vergelijking mevrouw Monique - 14-08-’09 17:49

Ach het domme gansje kan er niets aan doen het is een moslim allochtoontje! Het is wel goed dat ze het zegt, zo kun je mensen in de kaart kijken. Een klein gaskamertje is voldoende voor het islamitische kind zonder ethiek. Om maar even in haar retoriekje te blijven. Stenigen kan natuurlijk ook, volgens islamitische gebruik met stenen die niet groter zijn dan een vuist en niet kleiner als de duim. HA HA hA hA !! het schaamteloze kind. Laten we der verkrachten daar draagt ze immers een hoofddoek voor zie: Koran vers .... De val van beschaving en humaniteit kwam immers met de buitenlanders mee dat weten we nu wel!! En het bewijst zich x op x. Anti (E-mail) - 14-08-’09 19:21

@Edward 17:24
Je bazelt maar wat. Bolkestein en Fortuyn vergeten? Die gingen Wilders voor met duidelijke stellingname tegen de islam. En jij prevelt over economische tegenspoed waarvan de oorzaak zou worden afgeschoven op moslims (volkomen uit je duim gezogen).
Nog fraaier is de uitspraak over de Wilders-aanhang die zou bestaan uit "het gedeelte van het volk dat niet oplossingsgericht denkt". Waar haal je t vandaan?

Als je het tij wilt keren heb je geen donder aan genuanceerd fraaipraten. Dan moet je duidelijk zijn. Politiek correct fraaipraten en wegkijken is precies de oorzaak van de multikul-ellende waar we ons in bevinden. Intolerantie kun je nu eenmaal niet bestrijden met tolerantie.

Maar laat ik het omdraaien en de simpele vraag stellen: bij welk percentage moslims in NL vind je het dan wèl genoeg worden? Thijs - 14-08-’09 19:22

Mark heeft gelijk, Nazi's en Moslims waren bondgenoten.
Nu nog gebruiken Moslims Nazi-modellen zoals Hitlerjugend.
Zie films "Obsession" en "The Third Jihad" (Google) Greypitchen - 14-08-’09 20:22

Als god het wil zal ze morgen sterven. Van humane sociale volkswijk naar getto. Met dank aan de islamiet. We hebben meer als 600 jaar gevochten voor onze vrijheid. Laten we dit hervatten en de onderdrukkers uit de kerk vernietigen om de vrijheid te behouden. Gelovigen hebben immers geen waarde en normen. Zie Balkie en het CDA. Het wordt weer tijd voor revolutie. Verbrand de kerk en ieder die het geloof propageert ipv het gezonde verstand, wat toch al verdwenen is in ons land. Als ik geld had zou ik ook vluchten, weg van de buitenlanders. Maar deze intolerantie profiteurs zijn inmiddels overal. En voornamelijk vertegenwoordigd in de criminaliteit. Het zijn er maar 1,5 miljoen. Laten we de mensen weer opvoeden en leren wat humaniteit is naar de aard van de mens wat je van een gelovige niet kan zeggen. En ach dat kind er niets aan doen stem gewoon geen PvdA of CDA dan word het verval enkel maar groter. Die hebben ons naar deze situatie gebracht. Laten we ons verzetten en het humaan extremisme uitvinden voor mensen die we niet kunnen tolereren. De Duitse volkspartij was een goed antwoord op de crises in Duitsland het volk wist niet wat er zou komen. En schamen zich als nooit tevoren. ………… Ich habe es nicht gewusst Fátima, du auch nicht dummes Kind Engel (E-mail) - 14-08-’09 20:26

Amsterdamse?

Ik zie alleen een clown met een doekie om dr kop.
Die kan ik niet serieus nemen. Simon (E-mail) - 14-08-’09 20:59

Leer eerst eens goed Nederlands schrijven. Jan - 14-08-’09 23:09

@Thijs

Inderdaad, de beschuldigende vinger richting Islam is niet van de laatste tijd, zij is alleen wel erg populair de laatste tijd en gedijt extra goed nu we wat te klagen hebben.
Ik zeg niet dat dat hetzelfde is, ik zeg alleen dat het niet verkeerd is om te vergelijken, al was het alleen maar om een tegendeel te bewijzen. Als we maar niet krampachtig gaan doen en dat soort vergelijkingen niet meer kunnen maken! Als Wilders de Islam als fascistisch beschouwt, staat het dan niet vrij zijn gedachtengoed te vergelijken met wat dan ook?
Wilder staat voor vrijdenken, laten we dat dan ook vooral doen en laten we ons ook vooral niet afleiden door prive zaken als geloof.

Godsdienst (dus ook Jodendom, Islam en Christendom) gescheiden van staat, scheelt een hoop ellende!
Raddraaiers los zien van welk geloof dan ook scheelt ook een hoop ellende. Net zo als hooligans los zien van voetbalsupporters. Edward - 15-08-’09 02:30

Het is te erg voor woorden dat er figuren zoals Elatik ons land systematisch kapot maken met hun islam gebazel.
Enig lichtpuntje is dat steeds meer Nederlanders gaan inzien wat een walgelijke sekte de islam werkelijk is.
Wat zou het toch heerlijk zijn als dit soort parasieten allemaal opeens weg zouden zijn. Evacueren heette dat 70 jaar geleden meen ik... double Dutch - 15-08-’09 03:04

@Edward - 15-08-’09 02:30
je blijft bazelen: de economie heeft er namelijk niets mee te maken.
Ook is er in Nederland allang scheiding van staat en kerk.
Anno 2009 is er toch echt een opkomst te zien van de Islam (wereldwijd), ik heb niets tegen moslims (collega's op mijn werk etc.) maar wél iets tegen de Islamisering van onze moderne (verlichte) maatschappij. Paul Pot - 15-08-’09 08:26

LOI-cursus geschiedenis kan geen kwaad voor dit dwaze kindje, wat een nitwit zeg Rob - 15-08-’09 12:01

Wat bedoelt iedereen toch met Islamisering? Er is nog niemand bij mij langs geweest om te zeggen dat ik 5 keer per dag richting Mekka moet bidden, geen varkensvlees mag eten of mij moet laten besnijden.

Een van de grote verworvenheden van dit land is dat je mag geloven wat je wilt: of dat nu Gereformeerd, Islamitisch of helemaal niets is! Volgens mij is het Moskee bezoek redelijk gestabiliseerd dus Islamisering kan geen sprake zijn!

Er zijn radicale Moslims in dit land maar dat zullen er ongeveer net zoveel zijn als radicale Christenen. Voor die mensen is de Veluwe uitgevonden. Voorstanders van de Sharia zou ik ook vooral willen aanzetten tot politiek asiel in Algerije of id.

Daadwerkelijke problemen in NL: Nederlandse jongeren met Marokaanse achtergrond die een uitzichtloos bestaan leiden en het leven van vele burgers onmogelijk maken. Die complete woonwijken onveilig maken. Staat los van de Islam!

Probleem oplossen begint bij juiste diagnose stellen! Edward - 15-08-’09 13:12

Paul Pot Scheiding van Kerk en staat inderdaad al heel lang feit. Wat ik eigenlijk zou willen is een scheiding van Godsdienst en politiek. Dus: weg met de C uit CDA en Christen unie. Scheelt een hoop versplintering. Zul je zien dat (gematigde) christen en moslims prima in een partij kunnen.

Geloof is een prive zaak, laten we dat zo houden! Edward - 15-08-’09 13:16

@Edward - 15-08-’09 13:12
je praat poep, kijk bv eens naar het aantal hoofddoekjes in Nederland anno 2009, en bv 20 jaar geleden.
Kijk eens naar het aantal moskees in Nederland in vergelijking met 20 jaar geleden.
Kijk eens naar de hoeveelheid halal vlees bij de slager/supermarkt.
enz.
@Edward - 15-08-’09 13:16
je begrijpt het niet helemaal: er IS scheiding van kerk en staat in Nederland. Waarom je een verbod wilt op christelijke partijen is mij niet duidelijk. En vooral: waarom wil je dan geen verbod op socialistische, liberale, democratische, partijen? (resp. pvda, vvd, d66), dit zijn immers ook (slechts) levensovertuigingen, niet een exacte wetenschap. Paul Pot - 15-08-’09 13:27

Edward lees dit artikel anders ook ff:

http://www.parool.nl/parool/nl/266/Relig.. Paul Pot - 15-08-’09 13:40

"Geboortebeperking voor moslims"

Is zo'n slecht idee nog niet, de hoeveelheid kinderen die die mensen op de wereld zetten is ronduit onverantwoord. Geen wonder dat ze met zulke grote getallen naar het criminele pad neigen, hoe moet je als ouder in godsnaam 10 kinderen opvoeden? Bæhr - 15-08-’09 16:22

Edward is duidelijk niet van deze wereld. En juist dit soort "Nederlanders" met deze misvormde denkwijze is een groot gevaar.
Let voor de grap eens op hoe hij van mening is dat kerk en staat gescheiden dienen te worden, en daarbij de CDA en CU aanhaalt. Grappig toch dat hij juist niet als voorbeeld de hoofddoekjes in de PvdA aanhaalt? Merkwaardig, niet? Voorts ontkent deze enige vorm van islamisering (jawel, hij schrijft dit werkwoord zelfs met een hoofdletter), en beweert hij dat de Veluwe is uitgevonden voor de radicale Christenen. Hierbij voorbijdravend aan het feit dat Holland Protestants cq hervormd is.
Een erg vreemde meneer deze Edward, volgens mij is zijn echte naam iets in de trant van Ali cq Mo. double Dutch - 15-08-’09 18:32

"Mannen geilen op een hoofddoek" (Fatima Etilac in het Joods Journaal). Volgens haar geilen mannen helemaal op een domme gans met een hoofddoek.

Ik denk dat Fatima haar 70 eeuwige maagden in het Paradijs zeker al verdiend heeft. Ze kan zal daar dus lekker te keer kunnen gaan met haar dildo (waarom zouden voor, blijkbaar lesbische, vrouwelijke mohammedgelovige die 70 maagden anders na gebruik weer maagd worden ? Wildersgelovige - 15-08-’09 20:53

Fatima Elaktiek heeft geen spijt van haar vergelijking met Hitler.

Ze kan echter beter Mohammed met Hitler vergelijken. Net zoals Hitler de Germanen een beter ras vonden zo vond Mohammed zij aanhangers betere mensen. In de Koran worden mensen die de Islam niet volgen weggezet als minderwaardige mensen waarmee Moslims niet mee om mogen gaan.

Niet-Moslims zijn brandstof voor de hel. Dit is dus het geloof van Fatima Elaktiek. Zij gelooft dus dat de meeste Nederlanders minderwaardig zijn en brandstof voor de hel.

In de Koran staan diverse oproepen om ongelovigen te vermoorden vooral de Joden komen er slecht vanaf.

In de Koran wordt ook bevolen dat de Islam de hele wereld moet gaan beheersen. Moslims moeten daaraan meewerken. De Koran lijkt dus op Mein Kampf.

De eerste Marokkanen kwamen Nederland binnen onder het mom van gastarbeider. Als Fatima Elaktiek echt zo oprecht is waarom gaat ze dan niet gewoon weer terug naar haar Islamitische heilstaat? Ton Hollander - 15-08-’09 23:04

Ik zal inderdaad wereldvreemd zijn en dat maakt mij dan ook direct de Nederlander die ik ben. Iemand die heus de problemen wel ziet maar weigert te denken zoals door wie dan ook voorgeschreven.

Dat kan namelijk in Nederland en dat zal ook altijd kunnen. Ik laat mij geen enkele levensovertuiging opdringen, net zo min als een politieke!

De eerste mens die van mening was dat de aarde rond was werd weggehoond maar had wel gelijk. Ik heb wellicht niet gelijk maar gelukkig mag dat. Edward - 16-08-’09 00:15

Edward - 16-08-’09 00:15
En daar ben je weer met je losse vlodders, maar leg mij nu eens concreet uit waarom je wel de CDA en CU aanhaalt als voorbeeld wat betreft de scheiding tussen kerk en staat, en juist niet de hoofddoeken van de PvdA. Dat kun je namelijk niet.
Dan sta je opeens met je bek vol arabische tanden.
En je vage argumenten dat het probleem niet bij de islam ligt, maar bij de Nederlanders zelf raakt kant noch wal. Een losse vlodder ben je, niets meer en niets minder. double Dutch - 16-08-’09 01:19

Fatima sletje heeft weinig kaas van geschiedenis gegeten. En de grote vrienden van nazi s zijn moslims met hun Jodenhaat. ron - 16-08-’09 18:31

@double Dutch Laat ik het zo stellen: Ik zie NIET graag een 'Islamitische Unie' of iets dergelijks. Ook zie ik liever geen Christen Unie. Ik ben namelijk van mening dat een politieke partij vestigen op basis van minimaal 1500 jaar oude overtuigingen nooit heel erg constructief zal zijn.

Ik ben voor oplossingsgerichte partijen, los van ideologie. Liever dus ook GEEN partij van de arbeid of wat dan ook.

Mijn utopia:
Probleem wordt geconstateerd
Persoon a, b, c, d en e komen met verschillende oplossingen. Dan volgt het soebatten en vervolgens wordt er een oplossing geconstrueerd waar de meerderheid van de bevolking achter kan staan.

Een losse flodder? Tja, realistisch is het niet dat besef ik. Het is een manier van kijken die mij nu eenmaal eigen is. Gelukkig kunnen losse flodders niet zoveel kwaad. Edward - 17-08-’09 01:14

Beste mensen waarom dit allemaal... ik ben een moslima en draag geen hoofdoek daar mee wil ik zeggen dat het niet verplicht is, iedereen moet het zelf weten. Ik hou van de mens en begrijp dan ook niet waarom iedereen zo naar doet. Er is genoeg ellende in de wereld dit lost niks op. Het maakt niet uit waar je in gelooft, geloof zit van binnen. Lieve mensen waar zijn we mee bezig, Jammer dat veel mensen zo negatief over de islam praten ga eens een keer naar Marokko erg vrij daar, lekker weer en gast vrij heel anders dan de marokkanen hier. Ik moet toe geven dat de marokkanen in Nederland erg verschillen met de marokkanen daar, echt een groot verschil heel wersters en ontwikkeld.

Dikke knuffel en veel liefde van miriam Miriam (E-mail) - 18-08-’09 13:22

@Miriam
er is maar 1 religie en dat is ..... geld.
dat weet de Paus.
dat weet de moefti.
dat weet de dominee.
dat weet de imam.
en jij nu ook.

de sociale druk die dat geld met zich meebrengt wil mensen nog wel eens vermoeien en gaan daar door leugens vertellen en dingen opeisen waar je geen andere mensen mee moet opzadellen.

zo ook mevr. Elatik die maar weer eens moet bewijzen dat zo,n inburgerings cursus parels voor de zwijnen is. mo - 18-08-’09 18:20

Ach mo meen je dat nou intressant hoor en je laat me denken, goed gedaan jonge wat een prestatie hier zo. mirjam - 19-08-’09 00:40

een hoodoek kan best geil zijn, mooie haren daar onder en boven al een mooie lichaam, mensen dat is toch veel spannender dan één keer alles in huis laten zien. Paus,moefti,dominee,imam - 19-08-’09 13:54

g3l4fj twwegiqwcztk, [url=http://vdacawlgyzxk.com/]vdacawlgyzxk[/url], [link=http://rcjnceplomvh.com/]rcjnceplomvh[/link], http://gawcyljuhzdb.com/ mrtweurxlao (E-mail) (URL) - 11-09-’09 03:24

OUhKYe fxnbzxfvlxqn, [url=http://syxjzawvlfha.com/]syxjzawvlfha[/url], [link=http://hvuvftysibam.com/]hvuvftysibam[/link], http://ylcgmtsyljtu.com/ jzgvik (E-mail) (URL) - 11-09-’09 06:54

smerige rot haatdoek. oprotten joh! gewoon je bek houden en afwassen. ja, want anders wordt je door je eigen soortgenoten opgeofferd met eerwraak. vind je toch zo geweldig he, met dat kutgeloof van je?! huichelaresse, leugenaresse, nsb-ster! giel (E-mail) - 11-09-’09 21:12

ik hoop dat ze morgen dood is.
anders oprotten naar het vaderland van je ouders afkomst.(voor het geval ze hier geboren is) mark - 11-09-’09 22:13

mark, denk eerder dat dit gedrocht nooit geboren is, maar een strontnageboorte van een varken is! giel (E-mail) - 12-09-’09 15:11

Ntbcmy fsilckmwkswm, [url=http://biprvszmcznx.com/]biprvszmcznx[/url], [link=http://lrxbzmxqrbhb.com/]lrxbzmxqrbhb[/link], http://ctfilbtjohjg.com/ xrkqqyguaaj (E-mail) (URL) - 21-09-’09 19:24

Stoere taal jongens. Het ziet er alleen een beetje gefrustreerd en zielig uit. bas - 21-09-’09 21:41

Moslims kun je beter met Adolf Hitler vergelijken.
Wilders zegt precies wat de moslims hier in Nederland van plan zijn:ALLES PROBEREN TE VERZIEKEN,daar zijn ze mee bezig.

Die moslim-wijven zie je ook nooit lachen,puur door de onderdrukking.Dat ze nog plezier in het leven hebben.Kindjes maken,eten maken en voor de rest nergens mee bemoeien.

Vies volk is het Anti moslim - 09-11-’09 21:36



  


Persoonlijke info onthouden?:
Kattebel:
Verberg e-mail:

Small print: All html tags except <b> and <i> will be removed from your comment. You can make links by just typing the url or mail-address.

laatste reacties

gerelateerde berichten

laatste berichten

poll

De stakende schoonmakers op Utrecht CS moeten hun loonsverhoging krijgen.

of

Bekijk het poll archief voor alle polls.

stuur dit artikel door

Deze site is gebouwd door Two Kings en draait op PivotX