Spring naar de content

Eugène Roorda

Een Friese mulo-jongen, trouw aan zichzelf, creëert met slim perfectionisme, ijzeren zelfdiscipline en een oude typemachine een no-nonsense reclamefabriek, en leest nu, zonder valse bescheidenheid, overal in den lande de marketingdoctorandussen de wijze les. Het merk is de held en religie van deze tijd: inspireer mij of verdwijn uit mijn leven. Bezorg mij Status, Genot, Gemak & Geborgenheid. Alles is inwisselbaar, behalve wie Ik ben. Na die verhipte Dirk, kan nu de Aldi zijn zakken met kogelharde duiten vullen. Willen is kunnen en kennis is speelruimte: in geluid, beeld of schrift, Eugènes kijk op kwaliteit verveelt nooit. Pure verleidingskracht noemen we dat, en daar kan hij bij zijn Germaine mee thuiskomen.

Gepubliceerd op: Geplaatst in de volgende categorieën: door Redactie

Roorda Reclamebureau groeit en bloeit, crisis of geen crisis.

Onderwerpen