Frits Wester meldde het nieuws als eerste om 03.55. Het kabinet is gevallen. De Partij van de Arbeid is opgestapt. Deze reactie willen we u niet onthouden.
Nachtbrakers volgen de ontwikkelingen hier, achtergronden leest u hier.
Frits Wester meldde het nieuws als eerste om 03.55. Het kabinet is gevallen. De Partij van de Arbeid is opgestapt. Deze reactie willen we u niet onthouden.
Nachtbrakers volgen de ontwikkelingen hier, achtergronden leest u hier.

