Micha Kat: ‘Nieuwe Revu dekt Joris Demmink’

Eindelijk ging het dan gebeuren! Complotdenker Micha Kat van KlokkenluiderOnline.nl zou een heus interview krijgen in Nieuwe Revu. Weliswaar afgedwongen door zijn advocaat, maar een kniesoor die daar op let. Maar liefst drie pagina’s kreeg Micha Kat de tijd om de Nieuwe Revu-lezers wakker te schudden uit de matrix die mainstream media heet. Maar helaas blijkt nu dat ook Nieuwe Revu niks anders is dan een katvanger van Demmink.

Alle commotie begon toen de journalist die het interview afnam, Machiel Rebergen, in een mailtje aan Micha Kat liet weten welke stukken hij uit het artikel wilde knippen:

Micha,

Voor de volledigheid: ik laat alleen de ‘bekentenis van Demmink in het journaal’ achterwege. Niet om jou te pesten, maar omdat het eigenlijk niet genoemd kan worden zonder de hele context (Runderkamp papers, Anne Frankplantsoen etc.) erbij te beschrijven. Dat zou zoveel ruimte in beslag nemen dat ik veel andere dingen weer weg zou moeten laten.
Afijn, verder komt die boodschap meer dan over, denk ik, dus ik geloof dat het geen groot gemis is.

Groeten! En wellicht tot een volgende keer. Geluk!

Machiel

Een normaal mens in de positie van Micha Kat zou denken: “Verrek! Ik moet die Machiel even bellen, want die bekentenis over Demmink in het NOS Journaal wil ik er zeker wel in hebben.” Micha daarentegen… Die gooit het mailtje meteen online met daaromheen een hoop geklaag over hoe gemeen Nieuwe Revu wel niet tegen hem is. Machiel heeft hij in ieder geval niet gesproken die dag. 

Omdat wij de kwaadste niet zijn leggen we het Micha Kat nog een keer uit. Micha, de reden dat mensen om je lachen en niet in je geloven is echt niet omdat je de wereld verdeelt in drie groepen: pedofielen, schapen en mensen die hetzelfde denken als Micha Kat. Niet omdat je ruzie maakt met iedereen die langer dan een paar maanden met je samenwerkt. En ook niet omdat je je gedraagt als een paranoïde complotdenkende schreeuwlelijk.

Neen, het hele hilarisch-dramatische aan jou, Micha, is dat je paranoïde complotdenkend geschreeuw juist afwisselt met journalistiek degelijk werk. De ene dag een goed onderbouwd boekwerk over de zaak Demmink uitbrengen, om vervolgens de rol van nationale nar weer op je te nemen door de koningin een nekschot toe te wensen.

Iemand beschuldigen van moord, verkrachting en mishandeling en dan achteraf roepen dat je wel gelijk had over die mishandeling is geen journalistiek. Momenteel doe je dat zonder dat zelfs de mishandeling is bewezen. Minister Donner zei ooit over de zaak Joris Demmink: “Er is geen rook, laat staan vuur.” Dat was wellicht overdreven. Maar wat jij al jaren roept (“Je ziet geen rook, want je staat zelf in de brand”) is nog veel verder van de waarheid.

Maar goed, zulke nuance is niet besteed aan iemand als Micha Kat. Die heeft immers genoeg aan één anonieme bron om Joris Demmink van moord en verkrachting te beschuldigen van een Tsjechische jongen onder een brug.

Hieronder het beruchte fragment uit het NOS Journaal waarin wordt gesproken over het interview dat de secretaris-generaal had met Panorama en de Gaykrant. Tijdens het gesprek zou hij hebben toegegeven seks te hebben gehad met jongens zonder te vragen of deze meerderjarig waren.

<iframe title=”YouTube video player” width=”410″ height=”338″ src=”http://www.youtube.com/embed/qrnZpV1LR8I” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>

69 reacties op “Micha Kat: ‘Nieuwe Revu dekt Joris Demmink’

  1. Frenchie

    Revu is niet meer wat het geweest is.

  2. Loes

    Micha kan dan wel eens uit z,n slof schieten, maar hij vecht wel tegen onrecht, iets dat ik van de msm niet kan zeggen.
    Jullie schrijven alleen maar wat de politiek influistert.

  3. Loes

    Dan hoeven ze hem hier ook z,n oren niet te wassen! Jack
    Micha is een karakter apart, en daar hebben we allemaal zo onze eigen mening over.
    Daar is een krant niet voor nodig.
    We worden al genoeg geprogrammeerd door ze, als je niet oppast.

  4. Jos

    Loesje, fan van Micha. En even gek. Gelooft weer dat kranten ons programmeren. HPdt, stop eens met publiceren over die mafkees.

  5. JoostVanDenVondel

    Gelukkig weten de meeste mensen niet wie Micha Kat en dat is goed zo.

  6. Jack

    Loes, niemand is heilig. Ook Kat niet. Volgens mij pakt HP hem aan wanneer nodig en geven ze hem credits wanneer hij die verdient.

    Niks mis mee, vrije pers heet dat.

  7. Jet

    Maar goed…. toch worden kinderpornosites niet geblokkeerd.
    Sorry maar normale mensen willen juist dat die sites geblokkeerd worden.
    Hoe komt het dat dat niet gebeurd???
    Wat of wie zit daarachter???
    Was het niet beter daar onderzoek naar te doen, i.p.v. Micha op de huid te zitten????

  8. wally

    joost van vondel .jammer dat veel mensen micha kat niet kennen .maar waarom heb je ook wat te verbergen net als poepsteker joris.
    vele duizende mensen loggen dagelijks in op klokkenluideronline.nl dat hou jij niet tegen

  9. Jos

    Klokkenluideronline trekt hoofdzakelijk geestelijk gestoorden aan, kijk eens naar die reacties onder die stukjes, dan weet je genoeg.

  10. liesbeth

    @jos

    Dit vind ik nou een opmerking van nul komma nul

  11. Muster Mark

    Kom kom, zo “goed onderbouwd” is De Demmink Doofpot nu ook weer niet. ‘t Is voornamelijk een ellenlange opsomming van geruchten die de ronde deden en doen over de secretaris-generaal. Het belang van het handjevol aangiften tegen D. wordt ook sterk overschat. Eén aangifte bleek vals, de overige drie zijn georganiseerd door een Turkse drugscrimineel die graag vrij wil komen. Ook het motief van de heer Poot is allerminst zuiver: hij is niet verontrust over kindermisbruik als zodanig, maar wil slechts wraak nemen op Justitie (dat zijn bedrijf Chipshol, naar het schijnt, inderdaad niet netjes heeft behandeld). Als D. echt het pedofiele monster was dat Kat en Poot van hem maken, zou er toch wel wat echt bewijs voorhanden moeten zijn. Maar het enige wat we krijgen voorgeschoteld zijn een aantal eindeloos rondgepompte geruchten.

  12. Raadsvrouwe

    Micha Kat is geen klokkenluider, maar opruier en plaatst laster. Hij wil betrokken raken in rechtszaken zodat hij dan “serieus” wordt genomen. De advocaten verdienen aan hem, want die sturen de rekening wel.
    De naam klokkenluiders is misleidend en voldoet helemaal niet aan de definitie.

    Micha Kat plaatst laster en antwoordt niet bij het verzoek dit te verwijderen ook al berokkent hij daar grote schade mee aan een gezin, dat hij opzettelijk vernielt daarmee.
    Een gezin te gronde richten, dat is wat hij kan. Dat is zijn prestatie. Niets om toe te juichen. Een gezin uitlachen met een grote groep, dat is wat hij kan. Een vrouw die voor haar gezin zorgt kapot treiteren, smsberichten waarin staat dat de uitkeringstrekkers haar wel even in elkaar zullen schoppen, of ze nog wel over straat durft, dat is wat Micha Kat doet met z’n lasterverhalen op internet.

  13. MeepMeep

    KLOL trekt voornamelijk lezers die t wel en wee van die malloot en z’n vaak nogal gestoorde reaguurders willen volgen.

    Om een of andere reden is Kat al een jaar of twee de weg kwijt. Z’n zenuw-inzinkingen zeggen genoeg en zouden een waarschuwing voor m moeten zijn. Z’n megafoon actie vorige week in Leeuwarden doet me denken aan die Jezus-roeper Arnold in Eindhoven.

    Het meest idiote is dat ie met z’n rare groep van volgers een revolutie van epische vormen verwacht te kunnen bewerkstelligen.

    Vermakelijk leesvoer, dat dan weer wel …

  14. Truus

    @Raadsvrouwe, Ik kan me absolúút niet vinden in Micha’s manier hoe hij dingen aanpakt, maar áls hij laster pleegt…. waarom heeft J Demmink hem er dan nog niet voor het gerecht mee gegooit?? Hij is toch immers de hoogste ‘man’? een peuleschilletje als je het mij vraagt, als het niet waar zou zijn!
    Precies, maar j Demmink bewijst zelf het tegendeel: hij klaagt hem niet aan voor smaad en/of laster!…. dan komt alle sh*t open en bloot, en kan hij het helemaal vergeten.

    Ja Micha heeft zo zijn eigen (aparte) manier, maar de kern klopt!

  15. Jos

    Leuke redenatie weer: omdat de man niet reageert, moet het wel juist zijn. Zo weet ik er nog wel een paar. En welke kern klopt? Is dat de overtuiging van een gelovige?

  16. Jos

    Truus: we leven in Nederland in een rechtstaat. Kenmerk daarvan is dat een verdachte onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. Beweren dat Demmink schuldig is omdat hij zelf niet ontkent (dat wil zeggen: Kat aanklaagt voor smaad/laster), is omgekeerde bewijslast en gaat direct mank. Zodra Demmink dat wel zou doen, zouden Kat en aanhangers bovendien direct beweren dat hij inderdaad schuldig is omdat hij Kat het zwijgen probeert op te leggen. Dus Demmink is in de ogen van Kat per definitie schuldig, of eerstgenoemde nu zwijgt of niet.

  17. @Raadsvrouwe, jij bent dus duidelijk niet op de hoogte van de feiten. Rechter Westenberg vluchtte weg voor Micha, en is uiteindelijk ook ontslagen. Kat levert goed werk, en hij mag gerust een beetje schreeuwen. Advocaten verdienen misschien aan hem, die krijgen toch wel betaald, ook als hun clienten (Demmink, Westenberg etc. ) elke zaak op rij verliezen.

  18. @MeepMeep, waar haal je die informatie weg? Heb jij inzicht in de psychische gesteldheid van de 8000 unieke bezoekers per dag die op KLOL komen?

    Of lul je gewoon maar weer wat in het rond, zoals gewoonlijk?

  19. @Jos, drink er nog een. Volgens mij zit je op de verkeerde site.

  20. wendy

    De mensen die hier zoveel kritiek op de heer Kat hebben, weten zeker nog niet van de gestuurde media. Vrije pers Jack? ja als je geen kritiek hebt over al die doofpotten die er zijn .
    En sommigen weten misschien nog niet zoveel van het leven en verdiepen zich er misschien ook niet in. Jos, meep meep,mutser mark, Jack n
    En vinden het misschien heel normaal dat 1 op de 7 kinderen wordt misbruikt? In Nederland en over de hele wereld.
    Ik zou zeggen praat eens met een dakloze, ga eens in gesprek met een volwassene die met jeugdzorg te maken heeft gehad. Of met kinderen die daar nu opgevangen worden. Ga eens op onderzoek uit naar het misbruiken van kinderen.In plaats van zelf als schapen achter de massa aan te lopen. Ik namelijk niet, ik vorm mijn eigen mening. Maar geef dhr. kat zeker mijn steun inzake kinderen. En hij en kornuiten trekken in ieder geval hun mond open in plaats van het in de doofputcultuur te stoppen die hier heerst Maar ja ik heb ook wat beleefd in mijn leven en ook altijd naar een ander geluisterd. Dit klinkt onaardig maar ik heb gemerkt dat mensen meestal eerst zelf wat moet overkomen voordat ze wakker worden.
    @ raadsvrouw? weet toch ook heel goed wat er gebeurt met een aangifte van een burger wegens laster en smaad.
    Raadsvrouwe vertelt u eens wannneer heeft u voor het laatst als raadsvrouw een burger naar de politie doorverwezen voor laster en smaad?
    In het geval van de heer Demmink is het merkwaardig dat hij dit dus niet doet, waar rook is,is vuur
    En dit weet ik uit ervaring omdat ik namelijk aangifte heb gedaan wegens laster en smaad.
    En ach ja als je zo door de gestuurde media wordt aangevallen, continue opgepakt schijnt te moeten worden omddat je voor onrecht opstaat en ga zo maar door. En ook nog een eigen karakter hebt. Ja daar krijgt ieder mens wel een keertje een inzinking van. Heel menselijk ook hoor………….kan iedereen gebeuren
    en meteen maar weer zeggen tegen mensen dat ze geestelijk gestoord zijn dat vind ik gewoon dom. Makkelijk ook om te zeggen, dus nogmaals ga zelf op onderzoek. Ik zal alleen wel tegen jullie zeggen, degenen die zoveel kritiek op kat hebben vrolijk word je er niet van, groetjes Wendy

  21. Truus

    @Jos: In Nederland in een rechtstaat?? dat laten ze het gros van de mensen denken ja XD
    En in het geval van J Demmink, slaat micha de spijker op zijn kop.
    Als ik valselijk beschuldigd zou worden zou ik idd aangifte doen, om júist te bewijzen dat het niet zo is.

    Maar voor Jd stapelen de feiten zich alleen maar op, en ja… ik heb het over feiten, die voor iedereen op te zoeken is.
    Kinderverkrachters horen niet op straat te lopen!

    En menig man die NIET terecht veroordeelt zijn, en als pedo te boek staan (uhmmm tot het tegendeel bewezen is zei je toch?)Yeahhh right!

    Nou, ik zou mijn kind nóóit bij JD in de buurt laten! de vieslel!

  22. wendy

    En een rechtstaat? voor wie?, wie gaat er mee naar de volgende openbare zitting?, wie durft?
    ik hoor het wel en dan kunnen jullie daar kritisch kijken naar de rechtstaat, het gaat namelijk niet om gelijk hebben maar het gaat om de toekomst. En ik vind zeker belangrijk dat de jeugd van nu en de jeugd daarna een goede toekomst moet hebben, dus wie gaat er mee? vriendelijke groetjes Wendy

  23. Hans Louter

    Micha Kat is gewoon een soort zeurjood niets meer en niets minder. Als je mensen als Kat als vriend hebt heb je geen vijande meer nodig

  24. shuri

    Het is toch vreemd dat Kat al jarenlang zoveel bagger over iemand kan uitstorten zonder dat dat echte repercussies heeft. Dan ga je toch denken dat er meer aan de hand is.

  25. Hans Louter

    Ach wel nee, de bebaggerde maakt aan types als Kat echt geen woorden vuil. Dat maakt het gedrag van types als Kat ook zo lachwekkend

  26. Theo Ichtus

    Is van mening zijn dat Micha Kat definitief de weg kwijt is en toch Joris D. als oppas opa vermijden ook een optie?

  27. Goed stuk, Freek de Swart heeft helemaal gelijk.

  28. Bou

    Als tegen een normale burger aangifte wordt gedaan van pedofilie, dan volgt er onmiddellijk een strafrechtelijk onderzoek.

    Tegen Joris Demmink is door DRIE slachtoffers aangifte gedaan. Ook heeft de tot levenslang veroordeelde Koerdische zakenman en diplomaat Baybasin aangifte gedaan tegen Demmink omdat Demmink chantabel is en deel uitmaakt van een criminele organisatie binnen Justitie.

    Daarom ben ik van mening dat Joris Demmink strafrechtelijk moet worden vervolgd.

    Dit staat los van het gekrijs van die Kat!

  29. @wendy – 07-03-’11 21:35
    ===
    Vrije pers Jack? ja als je geen kritiek hebt over al die doofpotten die er zijn .
    /===

    Ik schrijf al jaren op mijn site alles wat ik maar wil, inclusief zware kritiek op politiek, regering en OM, en van enige sturing heb ik nooit gemerkt. Hoe kan dat dan? Als die boze machten kranten en tijdschriften zouden sturen, waarom pakken ze mij dan niet aan?

    Even Ockham’s razor toepassen, http://nl.wikipedia.org/wiki/Ockhams_scheermes

    Dan denk ik: het is gewoon niet waar. Er is geen sturing van hogerhand.

  30. wendy

    @Ruud post je dan ook kritiek over het OM en politiek bijvoorbeeld op andere websites dan je eigen website?, en bij andere media? Zoals bijvoorbeeld de Telegraaf bij WUZ?
    Ik denk dat als je een eigen website hebt en daar dingen op plaatst niet veel merkt van de sturing die er is bij de msm. Want dan houd je het op je eigen website.
    Ik ben zelf van mening dat het wel gestuurd wordt.
    vr.gr.Wendy

  31. Jos

    ‘Ik ben zelf van mening dat het wel gestuurd wordt”

    Geweldig, geen enkele onderbouwing, weer een zoveelste uit de lucht gegrepen statement.

  32. Bas

    Met mensen die geloven in complottheorieën is het lastig discussiëren.
    Elk zichzelf serieus nemend medium zou dit soort onderwerpen gewoon moeten laten wat ze zijn. Laat complotdenkers maar lekker op hun eigen plekje op het web elkaar gekmaken.
    Er is geen gestuurde media, er is geen islamisering en de meeste doofpotten zijn er omdat alleen al een verdenking van een strafbaar feit breed uitgemeten in de media voor ongekende reputatieschade kan zorgen.

    En stop alsjeblieft eens met verkeerd redeneren. Als reactie op een artikel over de geloofwaardigheid van Micha Kat hoef je echt niet te vermelden dat kinderporno erg is. Dat heeft er helemaal niets mee te maken.

  33. wendy

    @ Jos
    Mijn onderbouwing over de gestuurde media is het volgende, stuur zelf maar eens kritiek op over de overheid naar msm. Heb ik gedaan en ervaren. Over de heer Demmink bijvoorbeeld.En ja ik kan hier al mijn persoonlijke verhalen wel vertellen. Maar dat doe ik dus niet.

    @Bas kinderporno is heel erg. En verkeerd redeneren Bas over wie heb je het dan? Ik heb het niet over kinderporno gehad hoor in mijn berichten? Jij hebt het daarover. Dus voordat je wat zegt let even goed op dan, wie wat zegt. want ik heb het over misbruik gehad van een op de zeven kinderen. En kindermisbruik heeft vele vormen. Rn heeft er heel veel mee te maken.

    @ Bas Verder over complottheorieen, ik vind het lastig spreken met mensen die de geschiedenis niet kennnen. Wel de juiste geschiedenis dan.. lees bv. eens iets over de tweede wereldoorlog. En lees eens over Hannie Schaft onze verzetsheld en de herdenking in 1952 . Hier heb je een link http://gerard45.bloggertje.nl/note/7277/de-velser-affaire-en-het- ERn hier hebben we nog een link verraad.htmlhttp://www.velseraffaire.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=66&Itemid=1
    Zo daar hebben we dan nog meer mensen die in complotten geloven, en zo zijn er zoveel sites met onderzoeken.

    En ja als topambtenaren met vier aangiftes met betrekking tot misbruik van kinderen aan het roer staan en over justitie en onze veiligheid gaan, ja ach…vul zelf maar in dan.
    Over verloedering van de maatschappij gesproken.
    En Bas ga jij over het posten van een ander? Ik heb vrijheid van mening, jij toch ook nou gelukkig dan maar,

    mensen die hannie schaft wilden herdenken in 1952 mochten schijnbaar geen eigen mening hebben, die kregen een boete
    En nogmaals ga zelf op onderzoek uit en onderbouw je eigen antwoorden eens goed, vr.gr. Wendy.

  34. wendy

    Excuus, de herdenking van Hannie was in 1951
    groetjes

  35. Jet

    Ik had het over kinderporno.
    En sites die niet geblokkeerd mogen worden.
    Ik heb er voor mijzelf een duidelijke mening over.
    Kijk maar naar de katholieke kerk, en kijk maar naar wantoestanden in allerlei tehuizen.
    Mij maak je niks meer wijs, de hoge heren houden elkaar de hand boven het hoofd.
    Totdat het niet meer kan, omdat iemand de waarheid niet alleen naar boven krijgt, maar het ook gepubliceert krijgt.
    Waarom werken onderzoeksjournalisten niet hierin samen??? i.p.v. elkaar een beetje lopen af te zeiken.

  36. Truus

    hmm ‘complottheorieen’ hihi, tuurlijk, zoals Wendy al zegt: duik even je (eigen) geschiedenisboeken in.
    De 7 provinciën, de molukken/indonesie, 2e wereldoorlog idd…. nee tuurlijk betreft het hier om de ‘eerlijkheid’van de Nederlandse staat …. NOT!

    En dan heb ik het niet ééns over het privébezoek van bea vandaag in Oman…. yeah right, alsof ze daar over koetjes en kalfjes gaat hebben…
    Als hierom gelogen en verzwegen word, is de beerput nog veel erger dan je denkt.

    Is niets geen comlot ‘theorie’ aan, alleen de betonnenbunker die het gros van de nederlanders voor ogen heeft. Draaien hun hoofd gedwee om. (en eerlijk, ik ook tot voor kort!)
    Ik werd uitgedaagd om zelf dingen op te zoeken, en de persoon in kwestie gaf mij niet zijn mening…

    Maar bij de hoogste posities draait het maar om 2 dingen: MACHT en GELD, en écht niet om ons hoor, alsof ze het zó goed met ons voor hebben (het kl**tjesvolk)

    Het is en blijft een schijndemocratie.

  37. Truus

    Oh ja, mocht je nog écht twijfelen (en het volgende is voor iedereen op te zoeken)

    Jan Vrijman was een docu-maker in de 50er jaren, en heeft een docu gemaakt over de “eerlijkheid” van ons koningshuis. Hij heeft de docu op koninginnnedag (in 1956 ofzo als ik me niet vergis) uit laten zenden door de VPRO.
    Probeer DIE docu maar te pakken te krijgen: lukt je niet kan ik je vertellen.
    Jan Vrijman mocht 2 jaar lang niet actief deelnemen aan het journalisme.

    Dus WELKE persvrijheid?

  38. Truus

    De docu van Jan Vrijman: Dag koninginnedag!

  39. ===
    Mijn onderbouwing over de gestuurde media is het volgende, stuur zelf maar eens kritiek op over de overheid naar msm. Heb ik gedaan en ervaren. Over de heer Demmink bijvoorbeeld.
    /===

    Het staat ze vrij om het al dan niet te accepteren.
    Ik ben zelf ook bij nujij.nl geblokkeerd, vanwege mijn (toen al zeer genuanceerde) commentaar over Demmink plus kritiek op de leiding van nujij.nl Dat pikten ze niet.

    Ik vond het niet leuk, maar het mag wel:
    http://blog.iusmentis.com/2011/02/25/wanneer-heb-je-recht-op-toegang-tot-de-media/

  40. @Truus – 08-03-’11 15:21

    Wikipedia is er vrij uitvoerig over:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Vrijman_(journalist)

    Dat die documentaire niet meer te krijgen is, zou dat niet gewoon komen omdat de (toen erg dure) AMPEX-banden gewist en hergebruikt zijn? Hoe jammer ook, dat gebeurde in die tijd vaak.

  41. wendy

    @ Ruud daar heb je helemaal gelijk in dat het ze vrijstaat wat ze willen publiceren.
    Ik heb het alleen ook opgestuurd naar een journalist, naar burgerrechtenvereningingen etc.. En zo werd de theorie die ik las over de gestuurde media, wel praktijk.

    @Truus bedankt voor de tip over dhr. Vrijman en zijn documentaire. Al begrijp ik dat deze docu niet meer is te vinden. Maar ik kan hier nu wel wat info over gaan opzoeken.
    vriendelijke groetjes Wendy

  42. Jos

    Dat doen die complotgekken altijd: even in de geschiedenis duiken om daarmee hun krakkemikkige theorieen geloofswaardig te maken. En dan heel veel appels met heel veel peren vergelijken. Wat heeft een documentaire van Vrijman uit de jaren 50 nou met Demmink te maken? En allicht kun je er niet aan komen, die uitzendingen waren namelijk live. Jaren 50, geen telerecording. Wat slim zijn jullie toch.

  43. Jos

    ‘De 7 provinciën, de molukken/indonesie, 2e wereldoorlog idd…. nee tuurlijk betreft het hier om de ‘eerlijkheid’van de Nederlandse staat …. NOT’

    En wat moet dat allemaal bewijzen dan? Niks dus.

  44. wendy

    @Jos complotgekken? zeker niets gelezen van de links he die er gepost zijn.
    Ik heb mijn eigen mening hier neergezet.Wat jij denkt moet jij weten. Jos hoop gelezen, gezien en ook zelf ervaren.
    Nou dan ben ik maar een complotgek, en dan ben jij dus een schaap. En ik vind je beledigend worden, onderbouw jij je antwoorden toch eens, appels met peren? noem je dat onderbouwd. Of kun je niet tegen waarheid. Hannie Schaft werd niet als enigste doodgeschoten, er werden meer verzetshelden gedood in Europa omdat ze communistisch zouden zijn en een bedreiging zouden vormen voor overheden.
    Demmink heeft er mee te maken dat het in die tijd ook al zo was veel kindermisbruik. Of ken je de verhalen en de werkgroep van Deetman niet over de kerkbestuurders? Zo zijn ook de kinderbescherming en jeugdzorg vaak uit kerken en zulk soort instanties voortgekomen. Weet je nog wel weeshuizen waar nonnen op de kinderen letten en meneer de pastoor die zijn handen niet thuis houdt.
    En jij noemt mensen die gelezen en ervaren hebben complotgekken. Nou dit heeft dus ook van alles met de jeugdzorg van nu te maken. En ik hoop echt dat je het begrijpt, of misschien is het je leeftijd?
    Ik heb mijn eigen mening hier neergezet en even in de geschiedenis duiken, ook weer een heel goede onderbouwing van jouw kant Jos.
    Vriendelijke groetjes en een fijne avond Jos

    En dan nog het volgende complot(hi) http://lensinkvrij.petities.nl/
    @Jos wel lezen dan he, voordat je weer beh beh gaat zeggen maar zeer zeker de achtergrond even lezen.
    Als jij denkt mensen zo onrespectvol te kunnen behandelen bah, wie de bal kaatst kan hem terugverwachten Jos.

  45. Loes

    Naja, een ding is duidelijk @Jos is een lul!!

  46. Willem

    Als ik tegenwoordig eens goed wil lachen dan doe ik er geen dvdtje van Hans Teeuwen of Najib Amhali in de speler maar dan zoek ik gewoon online naar een artikel over MK en lees ik de reacties er onder…

    Kostelijk, wat een onzin wordt hier verkondigd!

  47. Willem

    Voorts hoop ik dan ook dat Truus, Loes, Wendy, Nederland vrij, Henk en alle andere volslagen debielen hier hun dagelijkse kwartiertje buiten de dwangbuis blijven besteden aan reageren hier!

  48. B.S.

    @ Willem

    +1

    De plotwendingen, de groepsdynamiek, de emotie, het authentieke gestuntel, de onderlinge frictie, het gebrek aan focus, de aanvullende volstrekt oninteressante levenservaringen, de oppervlakkige onderlinge alliantie’s, de simpele passie, en de algemene domheid die je idd aan je ziet openbaren op en onder Klokkenluideronline is de eredivisie van de reality programma’s.

    Dat Secret Story op TV niet scoort, maar wel online kan eenvoudig gelijk getrokken worden met Micha “Terror Dude” Kat c.s.

    Fascinerend prachtig!

    Het spel heeft alleen nog een set webcams nodig die real-time de spelers volgt.

  49. wendy

    @ Willem gaat alles wel goed met je?
    @BS Toch blij dat je zo blij bent met ons complotdenkers, zie hier jouw woorden

    BS: De plotwendingen, de groepsdynamiek, de emotie, het authentieke gestuntel, de onderlinge frictie, het gebrek aan focus, de aanvullende volstrekt oninteressante levenservaringen, de oppervlakkige onderlinge alliantie’s, de simpele passie, en de algemene domheid die je idd aan je ziet openbaren op en onder Klokkenluideronline is de eredivisie van de reality programma’s.

    @BS waar haal je het elitaire gebral allemaal vandaan en ook zo goed onderbouwd door je.
    En ach ja ik ben nou eenmaal een simpele burger net zoals jij en als zovele andere burgers. Trouwens over emoties weet je niet veel. Meer van een iq type dan een eqtype he, getuigt ook uit je bericht. En over domheid gesproken… wie de schoen past trek hem aan
    en over welke onzin heb jij het? jouw eigen onzin soms en ook weer zo fijn onderbouwd.
    groetjes

  50. Truus

    Jos Wat dat allemaal bewijst? is soms best moeilijk zeker, dat nadenken? dat noemen ze nou Doofpot… dat hebben ze allemaal gemeen.

    ‘power corrupts: Absolute power, absolutely corrupts’

    @Wendy: graag gedaan!

  51. Jet

    Chris Hölsken wil directeur van het hofnarretje worden.
    Hij had het weer aan de stok met van Marcel Vervloersum

    Toch zijn (waren) beide pedojagers, en worden door de pers als obscure individuën neergezet, waarom worden pedoos nooit eens zo ruim bemeten in de pers. Of op foraas??
    Waarom altijd de pedojager.
    Vervloersem werd ook tegengewerkt door justitie.

    Toen met An en Eefje, de zaak Dutroux, was er al sprake van hoge heren en een internationaal netwerk. Vandaag een vriend van Prins Andrew die veroordeeld is wegens pedofilie.

    Hoe komt er iemand nog op, dat er niets aan de hand is??
    Alleen WAT er aan de hand is weet niemand.

  52. Willem

    @ B.S.

    Ik voel een heel goed tv format opkomen, hier kunnen we mee binnen lopen. Neem jij contact op met John of zal ik dat doen?

    Overigens wel opvallend hoe jouw woorden (groepsdynamiek, emotie, gestuntel, algemene domheid) direct door zowel Wendy als Truus bevestigd worden. Heer-lijk!
    Ook de agressie waarmee ze reageren op ‘anders denkenden’ spreekt mij tot de verbeelding en doet het op de buis vast goed!

  53. B.S.

    @Willem

    Jajaja…briljant.
    Neem de nu al epische episode waar Kat een ondoordachte poging deed tot een fusie te komen met de puzzelclub van Wim Dankbaar, en laatstgenoemde meer winst zag in een agressieve overname. De stof die dat deed opwaaien incl de spin-offs naar andere fora en weblogs had alles in zich voor een kijkcijfersucces.

    Niet te vergeten de verdienste van Wim Dankbaar die zijn negatieve Google hits in een kleine week wist te verdubbelen. Wat an sich al een stevige prestatie is.

    KLOL is zoals John de Mol ‘Big Brother’ en ‘De Gouden Kooi’ in zijn hoofd had.

  54. Jos

    ‘Jos Wat dat allemaal bewijst? is soms best moeilijk zeker, dat nadenken?’

    Deed jij dat maar eens met al die Jehova taal. Alleen maar omtrekkende bewegingen om uiteindelijk geen enkel spatje bewijs te leveren omtrent Demmink. Geeft niks hoor, wisten we al.

  55. wendy

    @ Willem
    De agressie komt van de andere kant jouw kant bv
    door zelf anderen te beledigen en niets te onderzoeken.??????
    @Jos ben jijzelf van de Jehova?

    Verder heb ik mijn standpunt wel duidelijk gemaakt.

    @Jos,Willem en BS
    ik ben blij dat jullie jezelf zo laten zien,fijne discussie met elkaar

    vriendelijke groetjes

  56. MeepMeep

    @Wendy … dat over EQ heb je zeker in de Viva gelezen. Je reakties lopen bepaald niet over van bewijs dat je eigen EQ enig nivo heeft … integendeel.

    @Willem en BS … het gros van die 8.000 bezoekers van KLOL komen inderdaad voor de door jullie beschreven soap. Wat ik al schreef t blijft vermakelijk leesvoer.

    Ik kijk al weer uit naar de filmpjes van a.s. 15 mrt. Kat en tien van zn volgelingen die de revolutie in NL op stoom gaan brengen … lol

  57. Henri

    Micha Kat trekt tenminste stinkende beerputten open en mijns inziens is alles wat hij beweert gewoon waar.Maar dit land bestaat nu eenmaal uit eigenwijze flikkers die alles bewezen willen zien. En het vooral beter weten, anders zien etc. Het Egyptische volk kan tenminste samenspannen tegen misstanden, iets wat in Nederland ondenkbaar is,omdat je hier NOOIT geen eenheid krijgt. Dus misstanden gaan hier gewoon door. Het is hier nog erger dan een bananenrepubliek. IK BEN HET GEHEEL MET DE STELLING VAN WSENDY EENS dd.7 maart. Mensen psychiatrisch noemen die de site http://www.klokkenluideronline.nl bekijken is een etiket opplakken aan al die mensen die onderhand eens de WARHEID willen weten, na JARENLANG DOOR DE MSM te zijn VOORGELOGEN en i n tal van zaken OP HET VERKEERDE BEEN gezet zijn. Dank zij http://WWW.KLOKKENLUIDERONLINE.NL maken wij kennis met het ECHTE NIEUWS. Eigenwijze flikkers,die niks ervan geloven,zullen er helaas ALTIJD blijven en die zijn al geheel gehersenspoeld door de MSM! H E N R I .

  58. Ada

    Wat een hoop Riagg geleuter hier… :P

  59. Bas

    Beetje jammer dat HP de tijd dit als nieuws neerzet. Ik sta niet achter de manier van werken van Micha Kat, maar de zaak die hij aanwijst rechtvaardigd het wel volgens mij.

    Oven klokkenluiders gesproken, VROM, Schiedammer parkmoord en nog een aantal zaken, de mannen in de Expergroep Klokkenluiders opgericht naar wens van de overheid, die wijzen ook op deze zaak. En nu werkt notabene Donner dat tegen.

  60. Ipadjongen

    Wat een zielig gedoe allemaal.
    @ Kat: Kom nou eens met echte bewijzen. Je bent vlgs. mij een pathalogische leugenaar die zonder enige vorm van schaamte overschrijft wat anderen eerder schreven. Was zeker je beste vak op school, overschrijven.
    @ Anderen: neem dit niet serieus. Geen bewijs, geen zaak.
    @ HPdetijd: dit soort journalistiek doet afbreuk aan de geloofwaardigheid.

  61. Jet

    Ipad jongeren
    Ik heb heel vroeger in een internaat gezeten. Ik neem en Micha serieus, en HP de tijd.
    En jou niet,ik heb teveel gezien en meegemaakt op dit gebied.
    Juist jouw reactie roept bij me de vraag op of je wat te verbergen hebt.

  62. Willem

    @ Henri

    Ken jij dat gevoel Henri, dat je op de snelweg rijdt en dat je op de radio hoort dat er een spookrijder is gesignaleerd, waarna jij denkt ‘eentje, ik zie er wel honderd’?

    Veel geluk man, in deze voor jou vast erg moeilijke wereld waarin niemand je snapt (of nou ja, op de rest van de waanzinnigen op KLOL na natuurlijk).

  63. Janita

    Ik volg deze zaak al een tijdje.
    Nog steeds weet ik niet goed wat ik ervan moet denken.
    Ik geloof zeker in doofpotten als het gaat over seksueel misbruik binnen instellingen en door functionarissen, ook in hogere kringen. Juist binnen kringen met veel invloedsmogelijkheden is het mogelijk om deze zaken lang verborgen te houden.
    Ik ben wel iemand die afgaat op feiten die kunnen worden bewezen, omdat ik smaad en valse beschuldiging net zo erg vind als het misbruik zelf.
    Maar ik ben wel voor het klokkenluiderssysteem. Daarom heb ik jullie ook toegevoegd als link op mijn website.
    En lees ik hier regelmatig even mee!

  64. marcel

    @ Henri

    Ken jij dat gevoel Henri, dat je op de snelweg rijdt en dat je op de radio hoort dat er een spookrijder is gesignaleerd, waarna jij denkt ‘eentje, ik zie er wel honderd’?

    Veel geluk man, in deze voor jou vast erg moeilijke wereld waarin niemand je snapt (of nou ja, op de rest van de waanzinnigen op KLOL na natuurlijk).
    Willem – 15-03-’11 11:33

    je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid;)

  65. Kniertje

    Geen gestuurde media?
    Waar blijven dan de kritische artikelen over ons koningshuis?
    Daar valt zeker niets over te melden omdat ze alles met “goddelijke steun” “zo geweldig” doen.
    Mhuhoehaha.