Spring naar de content

Primeur! De uitgelekte Zomergasten-fragmenten van Abou Jahjah

Salam aleikum, vrienden van VPRO en de NRC Handelsblad. De laffe ad hominem-aanval op mijn persoon die zionistenman Hans Fels afgelopen week op mij maakte leek wel een pleonasme, zo onder de gordel was het.

Gepubliceerd op: Geplaatst in de volgende categorieën: door Arthur van Amerongen

De grappen over mijn vermeende slecht Nederlands ken ik inmiddels overigens tot in den treure, lekker makkelijk. Alleen heb ik goed nieuws voor mijn vijanden. Mijn discours op Twitter en Facebook wordt namelijk geredigeerd en gemodereerd door Peter Vandermeersch, Tom Lanoye en David Van Reybrouck. Die kanjers zullen zeker niet machtig zijn de Nederlandse taal?

Goed, mijn eerste fragment is van Vader Abraham, in die Libanon zouden wij zeggen Abou Ibrahim. Daarmee is het gedaan met de graphjes, want deze man is een levensgevaarlijke fascist en racist en islamofoob.
Jullie Hollanders vinden dit kennelijk leuk maar ook hier zijn de wortels van het kwaad gezaaid voor een nieuwe holocaust, ditmaal op de mohammedaanse mensen maar ook de Turken. Ik heb inmiddels aangifte gedaan tegen meneer Ibrahim. Laten we even kijken.

Mijn tweede fragment is van dit extreemrechtse duo Kooten & Van Bie. Opnieuw zien we hier de ontmenselijkisering van de islamitische mens, als het voorgerecht op de naderende genocide op de islamitische minderheid wereldwijd van slechts 1.7 miljard weerloze zielen. De kleine, hardwerkende groenteman die hier belachelijk wordt gemaakt door twee blanke esthablissementmannen, daar voel ik veel verwantschap mee want ik maak het dagelijks mee. Kom er maar in!

Voor mijn derde fragment heb ik weer een racistisch liedje gekozen, van ene meneer Alexander Curly. Ook hier zien wij een teken aan de wand, de dehumanisering van de moslim en gekoppeld daaraan het ontluikend fascisme in Nederland die onvermijdelijk zal lijden tot de mohammedaanse vernietigingskampen die wij reeds zagen bij de fascisten in Serbia.

Een van de sterke vrouwen die – naast mijn goede vriendinnen Anja Meulenbelt, Gretta Duisenberg en Sunny Bergman – altijd heeft gewezen op de naderende genocide op de Nederlandse moslims, is mevrouw Florrie Rost van Tonningen. Een onbegrepen vrouw die net als ik altijd dapper tegen die stroom inrent. In deze fragment zien we hoe zij bespottelijk wordt gemaakt door de zionistische staatsmedia.

En nu weer tijd voor een walgelijk islamofoob plaatje, ik denk niet dat ik dit hoef uit te leggen toch?

Dan nu een leuk fragment voor de jongere kijkertjes, als die nog mogen opblijven tenminste. Het komt uit de schattige animatiefilm Van den vos Reynaerde, gemaakt in 1943, ondanks veel tegenwerking van de joden die toen de macht had in de Nederlandse showbizz, en waar in de wereld niet eigenlijk.

Ik ben, zoals u ziet, ook een sportman. Daarom heel toepasselijk de opening van de Olympische spelen in Berlijn, gefilmd door de fantastische Leni Riefenstahl.

Tijd voor een muziekje, en wel een heel bijzondere plaat van de geweldige zangeres Zarah Leander. Ik vraag dit aan voor Sunny Bergman, mijn stille liefde die helaas nog getrouwd is. Dit houden we even onder ons, Thomas. Feind hört mit. Hihihi.

Goed, tijd voor de hoofdfilm! Deze cultfilm liet toen al zien hoe groot het zionistisch probleem is wereldwijd. Omdat ik niet ongenuanceerd wil overkomen, heb ik de inluidende tekst even met mijn reeds genoemde tekstschrijversteam geprepareerd.

Der ewige Jude is de eerste film die niet alleen een compleet beeld geeft van zionisten, maar ook veel informatie biedt over het leven en de effecten van deze parasitaire ideologie door het gebruik van authentiek materiaal. De film laat bovendien zien waarom gezonde mensen van elke leeftijd met afschuw en walging reageerden op zionisten. Hierbij toonden ze hun gevoelen vaak in daden.
Na het zien van deze film heb je een gevoel van verlichting. (…) Wij zijn de initiatiefnemers van het gevecht tegen het zionisendom, dat nu zijn haat, brute hebzucht en vernietigende wil tegen ons keert. We moeten deze slag winnen voor onszelf, voor Europa en de wereld. De film is een waardevol middel in die strijd.”