Wij hebben groots nieuws

HP/De Tijd gaat commerciële samenwerking aan met WPK

Vorige week trok Wayne Parker Kent onze website een nieuw jasje aan. En vandaag maken we het officieel: HP/De Tijd gaat een commerciële samenwerking aan met WPK.

Wayne Parker Kent is een jong en succesvol bedrijf dat u onder meer kunt kennen van lifestylewebsites als NSMBL, Manners en Famme. Wayne Parker Kent wordt verantwoordelijk voor onze techniek en interactie.

Slaven Mandic, CEO van Wayne Parker Kent, is blij met deze uitbreiding: “HP/De Tijd is complementair aan onze sterke mannentitels Manners en WANT. Hierdoor hebben we nu een oplossing voor adverteerders en mediabureaus die online mannen boven de 25 jaar willen bereiken.” De uitbreiding ligt volgens Mandic in lijn met de ambitie van Wayne Parker Kent om in 2017 het portfolio uit te breiden met tien titels.

Ook uitgever Marianne Verhoeven is blij met de stap die de Audax-titels HP/De Tijd en ZUS op digitaal vlak gaan maken. “2016 was voor ons al een succes. Onze printoplage is, ondanks een dalende markt, met 23 procent gestegen. Daarnaast zien we ook het online bezoek flink toenemen naar maandelijks boven de 400.000 unieke bezoekers in het afgelopen kwartaal. Bovendien kunnen we dankzij de recente en goed ontvangen start van ZUS samen met HP/De Tijd ook de doelgroep van de wat hoger opgeleide vrouw van 25 jaar en ouder goed bereiken. De samenwerking met Wayne Parker Kent zorgt ervoor dat we in deze tijd van groei nog meer gas kunnen geven.”

Voor u, de lezer, betekent dit: makkelijker navigeren door een frisse, eigentijdse website.