Spring naar de content

Bedrijven in de rij om de winnende Obama-formule te implementeren

“I have 400 people to get great jobs for,” toonde Mitt Romney zich bereidwillig om zijn campagneteam te helpen de dag na zijn verlies. Als campaigner van een presidentskandidaat heb je misschien een baan waarmee je de loop van de geschiedenis een beetje kunt beïnvloeden, na afloop sta je gewoon weer op straat.

Gepubliceerd op: Geplaatst in de volgende categorieën:
Geschreven door: Edwin van Sas

De campagneleden van het Obama-team hoeven zich over langdurige werkloosheid geen zorgen te maken. Al eerder berichtten we over de perfect uitgevoerde campagne die de president van de Verenigde Staten een tweede termijn opleverde en dat is ook de BV Amerika niet ontgaan. Google-topman Eric Schmidt noemde het al de best gerunde campagne uit de historie en de bedrijven staan dan ook in de rij om de medewerkers van de campagne over te nemen.

Jim Messina, campagnebaas van Obama: “The next morning, corporate America, Sillicon Valley, we’re knocking down the door trying to hire these guys.”

Lees meer op de website van Bloomberg.