Spring naar de content

Indrukwekkend: WK-reclame van Beats by Dr. Dre

WK-inhakers door reclamebureaus die voor veel geld worden ingehuurd door grote bedrijven, we zullen ze de komende weken steeds vaker zien.

Gepubliceerd op: Geplaatst in de volgende categorieën:
Geschreven door: Frank Verhoef

Het zit in onze aard om over zoiets te klagen. We zullen – net als ieder jaar dat er een EK of WK op tv wordt uitgezonden – massaal zeuren dat het voetbalfeest in Brazilië op deze manier vooral een feest der commercie wordt in plaats van een feest voor en door voetballiefhebbers.

Abboneer op een lidmaadschap

Hoe sympathiek!

Dit artikel krijg je van HP/De Tijd cadeau. Om ons te steunen en meer artikelen van en uit HP/De Tijd te lezen, word je vanaf slechts vier euro per maand lid in minder dan een minuut. Voor dat luttele bedrag lees je ook alle stukken uit het maandelijkse magazine digitaal.

Kies een lidmaatschap

Op zich is daar niets aan gelogen, want we worden al weken doodgegooid met de WK-gimmicks in de supermarkten, terwijl het WK nog moet beginnen. De commercie regeert. Het geklaag zal alleen maar toenemen als meer en meer bedrijven WK-gerelateerde reclame maken.

Maar laten we niet álle vormen van WK-reclame afdoen als vervelend en overbodig, want dit filmpje van Beats by Dr. Dre (onlangs door Apple overgenomen voor 3 miljard dollar) is toch behoorlijk indrukwekkend. Inclusief een rolletje voor onze eigen Robin van Persie. Enjoy.