Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en om het mogelijk te maken content via social media te bekijken. Cookies van onszelf en van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Deze cookies kunt u weigeren via de knop Cookie-instellingen aanpassen
Osama bin Laden schutter: ‘Het is het beste óf slechtste wat ik ooit heb gedaan’
De 38-jarige Rob O’Neill, die zegt Osama bin Laden te hebben doodgeschoten, heeft een interview aan de Amerikaanse tv-zender Fox News gegeven.
12/11 | 2014
door
De Redactie
De Navy SEAL dacht dat het een ‘one-way mission’ zou zijn, dat de kans kortom groot zou zijn dat hij het (ook) zelf niet zou overleven. O’Neill zei in het interview dat hij er zeker van is dat hij de laatste persoon is geweest die Osama bin Laden heeft gezien voor hij stierf en dat hij sindsdien iedere dag bezig is de missie een plek in zijn leven te geven. O’Neill twijfelt er onder meer over of hij nu trots of juist niet moet zijn op zijn daad:“I’m still trying to figure out if it’s the best thing I’ve ever done or the worst thing I’ve ever done,” he said.