Media

Het Oranjegevoel: zeiken op de NOS

Tessa Sparreboom over Studio Fußball, het praatprogramma over het Europees kampioenschap voetbal. 'Zonder middelmatige talkshows zou de natie waarschijnlijk uiteenvallen.'

18/06 | 2024
door Tessa Sparreboom
Leestijd 2 minuten
archief HP/De Tijd

De eerste wedstrijd van Nederland op dit Europees kampioenschap keek ik afgelopen zondag in een café. ‘Kút-Memphis,’ zei iemand (een man, dat wil ik wel verklappen) aan de bar. Dit was, nog meer d..