Cursus klantvriendelijkheid. Door nieuwe messias Chris van Dipten

niek stolker 9 nov 2009 Politiek

Chris van Dipten, de uiterst grofgebekte goeroe achter spiri-site Starman Productions (‘het lichtpuntje in donkere tijden!’), laat weer van zich horen. Dit keer bedreigt hij geen journalisten, maar één van zijn eigen klanten. Een mevrouw die een cadeautje bestelde uit Van Diptens webwinkel – voor al uw klankschalen, stemvorken en windgongen – en het waagde te vragen wanneer haar bestelling werd bezorgd, werd finaal de mantel uitgeveegd. Let op: de woorden die volgen kunnen (wederom) als schokkend worden ervaren.

De klant stelde, op een woensdagavond in augustus, de volgende vraag:

Jammer dat het zolang duurt voordat u een bestelling afstuurt, ik kan er dus vanuit gaan dat ik voor het weekend mijn bestelling niet in huis heb?
mvg

Waarop Starlight, de ‘sponsorwinkel van Starman Productions’, als volgt reageerde. De spelfouten zijn voor de rekening van Starlight.

Pardon????
vandaag is uw betaling bijgeschreven, ook al zou ik er meteen aa beginnen dan nog kunt u het onmogelijk voor het weekeinde in huis hebben. Een geheel ongepaste4 arrogante opmerking waar ik niet vaqn gedient ben

Mevrouw bleef bewonderenswaardig rustig en antwoordde begripvol. Uit de mail: “Ik raad u aan een minder agressieve toon in uw mails te hanteren, omdat dit echt niet strookt met de spirituele artikelen die u verkoopt , en een mail zonder grove typefouten zou ook niet misstaan. Ik bedoel dit echt niet slecht, maar dit valt zo erg op dat het zeer onprofessioneel overkomt.”

Minder agressief, typefouten, onprofessioneel… Dat moet je dus niet zeggen tegen Van Dipten. Zijn reactie plaatsen we integraal.

ji jhaalt het bloed onder iemand zijn nagels vandaan met je reacties. Wat een schandige schofterige maier van reagerren. Ten eerste reageerde ik kort en zeer netjes en zakelijk, waar niets mis mee is. Maar met jouw arrogante kut houding en taalgebruik is van ales mis. Je bent eenschande voor de spirituele wereld ,en geloof me daar ben ik juist het voorbeeld voor. Door miljoenen mensen wordt ik als lichtend voorbeeld gezien voor de gehele maatschappij, een lichtpunt. Weet je, zelfs in afrika in moslimlanden laten vrouwen hun sluier zakken om mij te begroeten, zoveel respect hebben mensen wereldwijd voor mij. En dan kom jij met een dergelijke lage en schofterige reactie aanzetten, waarbij de arrogantie er van af druipt… werp jezelf van een brig en de wereld is weer verlost van een verswchrikkelijk walgelijk wezen.

Je bent ook nog dom en blind of je kunt gewoon niet lezen en tellen.. nogmaals, als jij betaald duurt het nog even een paardagen voordat het er bij ons op staat. Waar je de arrogantie vandaan haalt…. wat een verschrikkelijke gore tering kut ben je…

je kreeg een mamail toen het geld bij ons binnen was…

ik hoop dat de wereld snel van een walgelijke kut al jij verlost wordt… want God mijn vader kotst wezens zoals jij uit, waarom denk je dat zijn laatste oordeel er aan komt en hij dit hele zooitje wegmaait… juist door kutten zoals jij die een schande zijn voor de mensheid…

ik straal je spullen zo sterk in, dat ik hoop dat ze je zulke slechte trillingen geven, dat ik daarmee hoop dat de wereld snel van jou verlost zal zijn

einde discussie en als je het gore lef hebt om weer terug te schrijven en weer mij respectloos aan te gaan vallen met je grote teringbek, dan kan ik je nu alvast zeggen dat je in de spamfilters staat en je mails dus niet meer aankomen…

en nou opgerot voordat ik je in de hel terugrot waar je vandaan komt en tuishoort… en ge

De klant overwoog vervolgens aangifte te doen, maar zag ervan af. Ze meldt ons dat ze het bestelde item ná de scheldmail – meer dan twee weken na de bestelling – in goede staat ontving. Dat dan weer wel.

Reageer op artikel:
Cursus klantvriendelijkheid. Door nieuwe messias Chris van Dipten
Sluiten