Spring naar de content

Veelgestelde vragen en contactgegevens

Uit welke abonnementen kan ik kiezen? 

 HP/De Tijd heeft drie soorten abonnementen:

  • Abonnement Magazine: ontvang 10 x per jaar HP/De Tijd Magazine. Betaal per maand €5 (automatische incasso) of per jaar €60 (alle online betaalmethodes). Doorlopend abonnement, op elk moment opzegbaar. 
  • Abonnement Compleet: ontvang 10 x per jaar HP/De Tijd Magazine en lees alle premiumartikelen op de site gedurende een jaar. Betaal per maand €8 (automatische incasso) of per jaar €96 (alle online betaalmethodes). Doorlopend abonnement, op elk moment opzegbaar. 
  • Digitaal Abonnement: lees alle premiumartikelen op de site gedurende een jaar. Betaal per maand €4 (automatische incasso) of per jaar €48 (alle online betaalmethodes). Doorlopend abonnement, op elk moment opzegbaar.

Start mijn digitaal abonnement onmiddellijk na betaling? 

U kunt onmiddellijk beginnen met lezen. Bij een geslaagde betaling bent u al automatisch ingelogd. U ontvangt ook een mail met een gebruikersnaam en een wachtwoord. 

Zijn de abonnementen opzegbaar? 

Elk abonnement kan op elk moment opgezegd worden.

Word ik op de hoogte gebracht als er via de automatische incasso voor een nieuw abonnement wordt afgeschreven?

Voor we geld van uw rekening halen voor een nieuw abonnement, ontvangt u van ons een herinneringsmail. Zo wordt er nooit geld van uw rekening afgeschreven zonder dat u daarvan op de hoogte bent. Bij maandelijkse aflossingen verwittigen we u eenmaal per jaar, wanneer het jaarabonnement is afgelopen. 

Waarom kan een maandelijkse betaling alleen met Automatische Incasso? 

De maandelijkse bedragen zijn te klein om te innen met andere duurdere betaalsystemen. Betalingen voor een langere periode kunnen ook met iDeal.

Kan ik betalen met een overschrijving ? 

Nee, dat is niet mogelijk.

Kan ik een factuur ontvangen?

Ja, u kunt uw factuur zelf downloaden. U vindt de factuur onder het kopje ‘Account.’

Hebben jullie ook proefabonnementen? 

Nee, we hebben alleen de drie bovengenoemde abonnementen. 

Kan ik een abonnement cadeau geven?

Ja, dat kan zeker. Sluit een regulier abonnement af en vul daarbij de adresgegevens van de gelukkige in.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kan ik een nieuw wachtwoord krijgen? 

Op uw inlogscherm staat ‘wachtwoord vergeten’. Als u daarop klikt, wordt u per mail meteen een nieuw wachtwoord toegestuurd.

Kan ik met een digitaal abonnement ook offline lezen? 

Nee, dat kan niet. Om de artikelen op deze website te lezen heeft u een internetverbinding nodig.

Ik ben verhuisd. Kan ik mijn adres wijzigen? 

Binnen ‘Mijn account’ onder het kopje ‘Adressen’ is het mogelijk om uw adres te wijzigen.

Kan ik mijn abonnement opzeggen? 

Ja, daarvoor moet u even een mail sturen naar de klantendienst: [email protected]

Kan ik de betaalgegevens wijzigen? 

Wijzigingen qua betaling kunnen niet worden doorgevoerd zonder het abonnement te annuleren en een nieuwe af te sluiten.

Kan ik het digitale abonnement op meerdere toestellen gebruiken? 

Dat kan. Altijd als u bent ingelogd, krijgt u toegang. Uw account is niet gebonden aan een toestel.

Kan ik artikelen delen ?

Als u een abonnement heeft, kunt u artikelen delen/doorgeven aan niet-abonnees. De lezer kan dat artikel dan lezen zonder abonnement. 

Heeft u nog andere vragen? 

  • Mail de redactie: [email protected]
  • Heeft u een klacht over uw abonnement? Mail naar: [email protected] 
  • Heeft u een bijzondere vraag over uw abonnement? Mail naar: [email protected] 
  • De abonneeservice is elke werkdag van 11 tot 15 uur ook bereikbaar op het volgende telefoonnummer: +31 (0)467 99 0080