HP/De Tijd zoekt een native advertising consultant

De Redactie 31 dec 2018 Media

HP/De Tijd is hét opiniemaandblad van Nederland. Urgent, roemrucht en kwaliteitsjournalistiek van de bovenste plank. Spannende interviews, leesbare longreads en originele reportages. Bovenop het nieuws en de verdieping daarin. Uitdagend, onafhankelijk en een tikkeltje brutaal.

Jij bent een verkooptalent dat uitgaat van de behoefte van de adverteerder. Je geeft advies aan en denkt mee met de klant om op een juiste manier zijn advertentie of advertorial te creëren en te publiceren.

CreatiefCreativiteit is van groot belang. Je moet kunnen luisteren naar de behoeftes van de klant en hiermee creatief aan de slag gaan. Dat kan voor een advertentie, een advertorial of andere creatieve vorm van adverteren zijn.

Enthousiast. Advertising consultant is een vak dat je met passie beoefent. Je probeert telkens tot het mooiste resultaat te komen, samen met je klanten en je redactionele team.

Communicatief naar je redactionele achterban: de ervaringen die je op de baan bij klanten opdoet, breng je over naar  de redactie, om zo tot interessante content of nieuwe thema’s te komen.

Communicatief naar je klanten. Je maakt duidelijke afspraken zodat iedereen op dezelfde golflengte zit en weet wat ze moeten verwachten.

Stressbestendig en een doorzetter. Je houdt rekening met deadlines en blijft kalm.

Een teamplayer. Je hebt een goede verstandhouding met redacteurs, lay-outers en andere collega’s.

Dynamisch. Je gaat graag de baan op om klanten te bezoeken en samenwerkingen af te sluiten.

Daarvoor krijg je:

Veel eigen verantwoordelijkheid en vrijheid. Een aangepaste opleiding.

Een goed salaris.

Een fijn team om mee samen te werken.

Graag je cv en motivatie sturen naar k.ooms@hpdetijd.nl  vòòr 15 januari 2019.

Reageer op artikel:
HP/De Tijd zoekt een native advertising consultant
Sluiten