Spring naar de content

Britten verbijsterd over ‘belachelijke’ Oranje-spot

Goed nieuws voor Johan Derksen: hij kan zijn wisseltrofee voor Meest Tenenkrommende Commercial Aller Tijden (serieus Johan, waarom?) doorgeven aan de Oranje-spelers.

Gepubliceerd op: Geplaatst in de volgende categorieën:
Geschreven door: Niek Stolker

Dat Nederlandse media het werkje van C1000, Wolter Kroes, Yes-R en het Nederlands elftal kraken, was te verwachten (GeenStijl spreekt over supermarkt-terreur). Maar de tenen krommen nu ook buiten de landsgrenzen.

Abboneer op een lidmaadschap

Hoe sympathiek!

Dit artikel krijg je van HP/De Tijd cadeau. Om ons te steunen en meer artikelen van en uit HP/De Tijd te lezen, word je vanaf slechts vier euro per maand lid in minder dan een minuut. Voor dat luttele bedrag lees je ook alle stukken uit het maandelijkse magazine digitaal.

Kies een lidmaatschap

Chris Wright van voetbalblog Who Ate All The Pies is ‘verbijsterd‘. Zijn collega bij 101 Great Goals gaat nog verder. Onder de kop ‘Holland national squad appear in ridiculous “Birdie Song” commercial ahead of Euro 2012‘ schrijft hij:

It really needs to be seen to be believed. This commercial has been universally panned as the worst ever seen on Dutch television although this could well be up for dispute.

En:

Let’s hope the world famous Oranje players were paid enough to appear in this ad.

En:

Surely no surprise that coach Bert van Marwijk is nowhere to be seen!

Zelf een oordeel vormen? Bekijk de spot hier.

Onderwerpen