Spring naar de content

Muggenzifters

Oké, lang niet alle klagers zijn zeurkousen. Maar sommigen wel. Een greep uit het tenenkrommende aanbod op internet.

Gepubliceerd op: Geplaatst in de volgende categorieën: door Redactie

“Het bed was naast de badkamer dus als je ‘s nachts naar de badkamer gaat, schijnt het licht van de badkamer precies in het gezicht van degene die in bed ligt.” (familie Groffen over het Bilderberg Park Hotel in Rotterdam, op hotels.nl)

“Waarom wordt er bij alle Hema’s een koekje bij de koffie gedaan en alleen in Leeuwarden niet?” (anoniem, klachtenradar.nl)

“Een groot minpunt is het bad in de hotelkamer. Het baden met z’n tweeën is bijna onmogelijk omdat de kraan aan het voeteneinde is geplaatst.” (Robert van der Seijs over het Amstel Hotel in Amsterdam, op hotels.nl)

“Handdoeken zijn te dik en te zwaar.” (Henk uit Herten over het Amstel Hotel, op booking.com)

“Het wastafelblad was wat gedateerd, bij de bak zaten barstjes in het kunststof!” (anoniem, over NH Hotel Maastricht, op hotelspecials.nl)

“Je hoorde het geluid van de wind.” (idem)

“Ik ben het een beetje zat aan het worden dat ik elke keer maar weer tegen zo’n brok ellende (zwerver) aan loop. Of ze staan met een krantje of ze houden gewoon hun hand op, en als je niks geeft dan kijken ze je aan of je een hoop stront bent. En dat allemaal voor de winkel. Bij andere bedrijven zie ik dat niet, waarom alleen bij Albert Heijn?” (Anoniem, op klachtenradar.nl)

“Vandaag, 1 augustus 2009, de dag van de Canal Parade, ondervind ik al uren overlast van twee telkens overvliegende helikopters. Het is lekker weer maar genieten in onze tuin in Amsterdam Zuideramstel is er niet bij.” (anoniem, klachtenradar.nl)

“Kreeg een aantrekkelijke sms van 3839 voor gratis seks, ben er op ingegaan, nergens staat duidelijk dat er kosten aan zijn verbonden.” (anoniem, klachtenradar.nl)


“Waarom is het bij Albert Heijn altijd zo vreselijk koud? Ik vind dit klantonvriendelijk; je haalt heel snel wat je nodig hebt en dan maak je dat je wegkomt. Bij andere supermarkten is het veel aangenamer winkelen.” (anoniem, klachtenradar.nl)

“Nog een haar in het bad aanwezig.” (familie Wezeman over het Carlton President Hotel in Utrecht, op hotels.nl)

“Badkamer klinkt hol.” (JDB over het NH Hotel De Ville in Groningen, op hotels.nl)

“In het ziekenhuis in Zwolle word je al een tijdje op popmuziek getrakteerd; in de wachtruimte voor bloedafname, bij assistentes en tot nu toe heb ik het twee keer meegemaakt in de behandelkamer van een specialist. Te gek voor woorden.” (Wendy uit Zwolle op stopdemuziekte.nu)

“In elke supermarkt waar ik kom, kun je alleen maar een ranzig boodschappenmandje gebruiken. De bodem zit vol met vieze etensresten of er is, zoals ik gisteren merkte in een AH-supermarkt, kauwgom op geplakt. Als een restaurant zo vies in de keuken is, krijgt het een bekeuring. Hoe zit het met supermarkten?” (Sacagawea op trosradar.nl)

“Mijn buurman zegt gewoon recht in mijn gezicht dat hij niet van plan is om zijn kinderen te verbieden in huis te rennen.” (anoniem, op apartwonen.nl)

“Ik heb een Toulouse theepot aangeschaft omdat ik een fervent theedrinker ben. Ik viel voor de mooie uitvoering maar vooral dat de thee heerlijk lang heet blijft. Dit laatste is niet het geval. Ik verwarm de theepot voor, doe daarna het hete water in de theepot. Het eerste en tweede kopje zijn heerlijk heet maar daarna valt het echt tegen. Het heeft mij heel veel punten gekost, met ook nog een bijbetaling.” (Annette op klachtenradar.nl)