Spring naar de content

Hapje-drankje-hashtagje met bloggend Nederland (**)

Wekelijks gaat Thom Goderie op expeditie in de natuurlijke habitat van de Nederlandse socialite, en onderwerpt hij premières, vernissages en andere feestelijkheden aan een smakelijke analyse. Deze week: de lancering van Tête-à-Tête.

Gepubliceerd op: Geplaatst in de volgende categorieën: door Thom Goderie

Aan het succes van de populariteit van blogs mag niet getwijfeld worden. Neem Tête-à-Tête, opgezet door Kiki Duren en Hajar Scholten, beide werkzaam voor onder meer nu.nl. Ze schrijven over kleding, visagie, reizen en eten – niet heel vernieuwend. Maar goed, welke startende blogger kan zeggen dat hij een groots lanceringsfeestje had. In het Hoxton Hotel Amsterdam.

Mevr Tête Kiki Düren & Mevr Tête Hajar Scholten
De dames Kiki Düren & Hajar Scholten

De dames beloven gesprekken te publiceren met inspirerende modeontwerpers, ondernemers, online influencers, stijliconen en foodies (u weet wel, de mensen die de quinoa-achtige hypes mede mogelijk maken). “Vaak bel je even 10 minuten, of stuur je een vragenlijst: dit gaan wij vervangen met een lunch.”

Natuurlijk was het een drukte van jewelste, vol mede-bloggers en online entrepeneurs in spe. Foto’s van de heerlijke hapjes werden op Instagram geplaatst, de ervaringen gedeeld op Twitter. In iedereen schuilt een echte foodie.

De NPO boefjes van Streetlab: Jasper, Daan, Tim & Stijn (Vlnr.)
De NPO-boefjes van Streetlab: Jasper, Daan, Tim & Stijn (v.l.n.r.)

Enfin, de avond gaf vooral een kijkje in de natuurlijke habitat van de lifestyle-blogger. Een hapje, drankje, een hashtagje en niet té lang blijven, want er moet worden geschreven.

Couturier Edwin Oudshoorn & partner Nick Lynch
Couturier Edwin Oudshoorn & partner Nick Lynch

Eindoordeel (**)
De dames van teteatete.nl wordt een bon voyage gewenst, aan ambitie ontbreekt het de vrouwen zeker niet. Fun fact: de wereld van bloggers lijkt voornamelijk te bestaan uit vrouwen.

tompoes2